VMWareVMware Workstationمجازی سازی

گذاشتن پسورد بر روی ماشین مجازی

نرم افزار VMware Workstation امکاناتی را در اختیار میگذارد تا بر روی ماشین های مجازی خود پسورد بگذارید و فعال نمودن این گزینه به شما اجازه می دهد تا برای هرگونه تغییر در تنظیمات ماشین مجازی از شما درخواست رمز عبور شود و اگر پسورد را فراموش کنید و یا کسی بخواهید از ماشین مجازی استفاده کند و پسورد را نداند نمیتواند آن را روشن و یا تغییراتی ایجاد کند.
کافیست بر روی ماشین مجازی مورد نظر کلیک راست کنید گزینه ی Setting را انتخاب و وارد تب Option شوید و از بین گزینه های موجود گزینه ی Access Control را کلیک کنید.

password-vm-1

در همین پنجره بر رو ی دکمه ی Encrypt کلیک کنید و در کادر اولی پسورد خود را وارد کنید و در کادر دوم هم تکرار پسورد خود را دوباره وارد کنید.

password-vm-2

برای تغییر پسورد خود کافیست از همین پنجره گزینه Change Password را انتخاب کنید در پنجره باز شده در کادر اول پسورد فعلی یا همان پسورد قبلی را وارد کنید و در کادر دوم و سوم پسورد جدید خود را وارد کنید.
اگر خواستید دیگر ماشین مجازی تان پسورد نداشته باشد کافیست از همین پنجره بر روی گزینه ی Remove Encryption کلیک کنید و پسورد فعلی تان را وارد کنید.

password-vm-3

برای اینکه مطمئن شوید که پسوردی که گذاشتید به خوبی کار میکند کافیست پنجره فعال ماشین مجازی خود را ببندید و دوباره بر روی آن کلیک کنیم و وقتی کلیک کنیم کادری در صفحه باز می شود تا زمانی که پسورد را به درستی وارد نکنیم ماشین مجازی به درستی کار نخواهد کرد.
password-vm-4

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا