Windows Applicationمایکروسافت

اسکرین شات اتوماتیک در OneDrive

یکی از قابلیت های جالب OneDrive امکان ذخیره اتوماتیک اسکرین شات ها است.  ممکن است بارها پیش آمده باشد که از رسیدهای گوناگون بانکی و فروشگاه ها و اطلاعات مهم عکس گرفته باشید و در جایی ذخیره کرده باشید.

OneDrive قابلیت بسیار خوبی را اضافه نموده است که از طریق آن دیگر زمان شما برای Paste کردن اسکرین شات ها و تعیین مسیر برای ذخیره شدن هدر نمی رود. همچنین به دلیل ذخیره شدن اسکرین شات ها بر روی Cloud ، از همه جا به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فعال کردن این قابلیت بسیار ساده است. از قسمت Quick Lunch ویندوز بر روی آیکون OneDrive کلیک راست و Settings را انتخاب نمایید.

OneDrive - PrntScr - 1حال کافی است که در زبانه Auto Save گزینه Automatically save screenshots I capture to OneDrive را فعال کنید. از این پس در زمانی که دکمه PrntScr را بر روی Keyboard بفشارید ، یک نسخه از تصویر صفحه نمایش به طور اتوماتیک در فولدر One Drive ذخیره می گردد.

OneDrive - PrntScr - 2از این پس قادر خواهید بود اسکرین شات های تان را در تمام دیوایس هایی که به OneDrive متصل هستند مدریت و مشاهده نمایید.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
آموزش نرم افزار VNC - قسمت ششم

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا