تکنولوژیدنیای موبایل

نحوه Restore کردن دستگاههای اپل

 

در ابتدا مفهوم ریستور کردن را برای شما روشن می کنیم: زمانی که دستگاه اپل شما دچار مشکل نرم افزاری گردد و بنا به هر دلیلی وارد صفحه اصلی نشده و یا روی آرم اپل گیر نماید و به اصطلاح هنگ کند شما می بایستی اقدام به ریستور کردن دستگاه خود نمایید ولی در ابتدا بایستی از اطلاعات و تمامی موارد موجود در دستگاه خود صرفنظر نمایید. این کار همان اصطلاح فلش در گوشی های اندروید بوده و برای درک راحت تر قضیه همانند نصب مجدد ویندوز بر روی کامپیوتر می باشد، یعنی شما سیستم عامل دستگاه را مجدد نصب می نمایید.

قدم اول:

در ابتدا برای این کار نیاز به یک کامپیوتر و نصب آخرین نسخه از برنامه آیتونز بر روی آن است که می توانید از لینک زیر اقدام به دانلود و نصب آن نمایید: http://www.apple.com/lae/itunes/download/

و همچنین داشتن کابل مخصوص دستگاه اپل برای اتصال به کامپیوتر

قدم دوم:

پس از اتصال دستگاه به کامپیوتر و اجرای برنامه آیتونز همانطور که در تصویر زیر مشخص است بر روی آیکون مشخص شده با فلش کلیک می کنید:

قدم سوم:

پس از کلیک بر روی آیکون دستگاه مورد نظر یک سری از اطلاعات برای شما نمایش داده می شود، برای ریستور کردن دستگاه اپل بر روی گزینه ی Restore iPhone/iPad کلیک نمایید.

 

با کلیک بر روی آیکون زیر شما به آیتونز اجازه می دهید تا آخرین نسخه Frimware از دستگاه اپلی شما را از خود سایت اپل دانلود کرده تا بتوانید اقدام به ریستور کردن آن نمایید.

 

تفاوت پروتکل TCP و UDP

قدم چهارم:

سپس با صفحه زیر مواجه می شوید که آخرین نسخه موجود را برای دانلود نشان می دهد که پس از گذر از این مراحل باید منتظر اتمام دانلود بمانید:

 

می توانید با کلیک بر روی آیکون زیر از حجم و مدت زمان باقیمانده از دانلود مطلع شوید:

 

قدم پنجم:

پس از اتمام دانلود با کلیک بر روی Restore عمل ریستور را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که به دلیل عدم سرویس دهی شرکت اپل به ایرانیان، جهت اجرای مراحل فوق احتیاج به تغییر آدرس سیستم خود از طریق نرم افزارهای متداول دارید. ؛)

 

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest

0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا