Windows Applicationمایکروسافت

قرار دادن تب بر روی برنامه ها با استفاده از TidyTabs

نرم افزار های بسیار کمی هستند که از رابط Tab ساپورت کنند. چرا که وجود Tab در نرم افزار ها باعث مدیریت در پنجره می شود و دیگر از شلوغی صفحه دسکتاپ هم جلوگیری می شود.
و ویندوز از این قابلیت Tab هنوز که هنوزه در پنجره های خود استفاده نمی کند در حالی که لینوکس خیلی وقت است از قابلیت Tab برای پنجره های خود استفاده می کند.
اما سایت تک تیک به شما نرم افزار TidyTabs را معرفی می کند که به آسانی می توانید برای پنجره های خود Tab باز کنید و از شلوغی دسکتاپ خود جلوگیری کنید.

حالت Tab در نرم افزار ها مانند دقیقا حالت مرورگر ها مانند Google Chrome و Firefox می باشد که برای باز کردن بسیاری از صفحات بدون شلوغی صفحه Desktop استفاده می شود.
در ابتدا نرم افزار TidyTabs را دانلود و نصب نمایید.

لینک دانلود

آشنایی با قابلیت های TidyTabs

Tabbify everything

به هر پنجره یک رابط کاربری Tab اضافه می کند. از این به بعد دقیقا حالت Tab های مرورگر گوگل کروم را می تواند در نرم افزار های مایکروسافت آفیس، Notepad، Explorer Windows و … اضافه خواهد شد.

TinyTabs

Tab arranging

برای اینکه بتوانید یک برنامه را در Tab برنامه دیگری قرار دهید کافیست برنامه را با ماوس بر روی نوار عنوان برنامه دیگری درگ کنید.
و حتی اگر بخواهید برنامه ای را از Tab خارج کنید کافیست Tab برنامه مورد نظر خود را به خارج از محیط برنامه درگ کنید.

Only there when you need it

هر برنامه ای به رابط کاربری Tab نیاز ندارد. و شما می توانید حتی مشخص کنید چه برنامه هایی دارای قابلیت Tab باشند و چه برنامه هایی دارای قابلیت Tab نباشند.

مشکلات رایج Certificate در RDS چگونه حل می شوند؟

TinyTabs

اگر بخواهید برنامه قابلیت Tab را به همراه نداشته باشد از محیط نرم افزار TidyTabs وارد سربرگ EXCLUSION شوید.
اگر بر روی حالت Blacklist قرار دهید و از قسمت پایین برنامه ای را اضافه کنید، در ین صورت این برنامه ها دیگر دارای Tab نمی باشند.

اما اگر بر روی حالت Whitelist قرار دهید و از قسمت پایین صفحه برنامه ای را اضافه کنید فقط این برنامه ها دارای Tab می باشند و دیگر برنامه ها نمی توانند از tab استفاده کنند.

Fully Customized

برنامه TidyTabs این امکان را به شما می دهد از هر قابلیتی که برای شما جذاب نمی باشد را غیر فعال کنید و حتی تنظیمات شخصی خود را اعمال کنید.

Tiny and clean

برنامه TidyTabs طوری بهینه سازی شده است که کمترین تاثیر را بر روی سیستم شما می گذارد و نگران اینکه از منابع زیادی استفاده کند نباشید.

Windows

برنامه TidyTabs با تمام نسخه های ویندوز اعم از ۷, ۸, ۸.۱, ۱۰ و ورژن های ۳۲ بیتی و ۶۴  بیتی سازگاری کامل دارد

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
PC17
PC17
5 سال پیش

سلام .لینک دانلود با حجم کمه ۵ مگ خواهشا مدیر پاک نکن تا کاربرا استفاده کنند..ممنون
http://dl.yasdl.com/Arash/2018/Software/TidyTabs.Pro.1.3.0_YasDL.com.rar?

دکمه بازگشت به بالا