Adobe ConnectWindows Applicationمایکروسافت

امکانات Adobe Connect Meeting چه تفاوتی با لایسنس Learning و Webinar دارد؟

پیش از این در مقاله “ Adobe Connect چیست و چه کاربردی دارد؟ ” اشاره کوچکی به این موضوع داشتیم که تفاوت بخش های مختلف Adobe Connect در چیست. با توجه به اینکه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد ، امکان تهیه نسخه اصلی Adobe Connect وجود ندارد ، کاربران به ناچار مجبور به استفاده از نسخه های Crack شده هستند. با بررسی تیم تک تیک مشخص شد که تقریبا هیچ Crack ای برای استفاده از Adobe Connect Webinars و Adobe Connect Learning در حال حاضر در فضای مجازی وجود ندارد. همچنین شرکت ها و سایت های اینترنتی فارسی زبانی که اقدام به فروش سرویس Adobe Connect Solutions می نمایند نیز از نسخه کرک شده بهره می برند و آن را به عنوان لایسنس اصلی به فروش می رسانند.

با توجه به مواردی که گفته شد ، احتمالا در صورتی که بخواهید از امکانات Adobe Connect Solutions در ایران بهره ببرید ، تنها قادر به استفاده از بخش Adobe Connect Meeting خواهید بود و برای سایر بخش ها می بایست از نسخه Trial بهره گرفته که در محیط های Enterprise و برای استفاده مدام کارآمد نخواهد بود. به همین دلیل در این مقاله تک تیکی به شما خواهیم گفت که Adobe Connect Meeting دقیقا چه امکاناتی را دارد و شما از چه قابلیت هایی محروم خواهید بود.

Adobe Connect Meeting

همان طور که از نام Adobe Connect Meeting مشخص است این بخش به منظور راه اندازی جلسه ها و گردهمایی ها به صورت Online راه اندازی شده است. بزرگ ترین ویژگی جلسه های آنلاینی که از این راه برگزار می شوند این است که امکان حضور در جلسه از هر نقطه جهان و تنها با اتصال به اینترنت با استفاده از تمامی تجهیزات موبایل مانند iOS و Android  و کامپیوترهای شخصی امکان پذیر خواهد بود.

اما در یک Meeting چه کارهایی قابل اجرا است؟

Share

همان طور که قبل تر در این مقاله توضیح داده شد ، در Adobe Connect پادهای مختلفی وجود دارد که هر Pod امکانات منحصر به خود را داراست. پاد Share به شما این امکان را می دهد که محتوایی را که ایجاد می کنید در قالب File و … با دیگر اعضای Meeting به اشتراک بگذارید.

Chat

این Pod پنجره ای است که امکان گفت و گوی متنی را بین کاربران فراهم می نماید. مخاطبان جلسه خواهند توانست از این راه سوال های خود را با یکدیگر در میان بگذارند یا اینکه نظرهای خود را اعلام کنند.

Attendee List

با استفاده از Attendee لیست خواهید توانست تمام کسانی که در جلسه حضور دارند را مدیریت و مشاهده نمایید. همچنین امکان اعطای دسترسی های بیشتر به دیگر کاربران نیز از همین راه امکان پذیر است.

Integrating Audio Conferencing یا کنفرانس صوتی

در Adobe Meeting امکان ایجاد کنفرانس صوتی و تصویری وجود دارد. این امکان یکی از بزرگ ترین مزایا و دلایل استفاده از این راه کار می باشد.

Recording یا ضبط جلسه

ویژگی دیگری که باعث می شود Adobe Connect Meeting یک راه کار منحصر به فرد باشد ، امکان ضیط و نگه داری تمامی جلسه ها در قالب فایل هایی است که در آینده قابل استفاده خواهند بود.

سایر قابلیت ها

از دیگر قابلیت های Adobe Connect Meeting ، تخته وایت برد همانند کلاس درس ، پادِ پرسش و پاسخ و سوال های رایج و نظر سنجی است.

چه امکاناتی در Adobe Connect Meeting وجود ندارد؟

اگر شما به دنبال امکاناتی مانند کلاس های مجازی مانند آن چه  در Coursera ، Lynda و … وجود دارد هستید ، یا اینکه بخواهید برای مثال از کاربران آزمون بگیرید یا مواردی از این قبیل ، در این صورت بایستی از لایسنس های Adobe Connect Learning یا Adobe Connect Webinars استفاده نمایید.

 

 

 

 

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا