Windows Applicationامنیتمایکروسافت

نصب نرم افزار SysTracer و کاربرد آن

همان طور که از نام نرم افزار SysTracer مشخص است ، یک نرم افزار جهت پایش تغییرات سیستم عامل ویندوز شما است. این نرم افزار در دو نسخه Free و حرفه ای عرضه شده است. برخی از امکانات آن عبارتند از : ضبط تغییرات فایل ها و دایرکتوری ها ، تغییرات داده های رجیستری ، نرم افزار های نصب شده ، سرویس های سیستمی ، درایورها و بسیاری دیگر از فعالیت های مهم که به ما کمک می کند سیستم عامل مان را با دقت بالاتری پایش نماییم. در این راهنما نحوه نصب SysTracer را توضیح خواهیم داد.

نصب SysTracer

ابتدا از وب سایت BlueProject با کلیک بر روی لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی ، نرم افزار را دانلود نمایید.

نصب SysTracer

فایل نصب نرم افزار را اجرا کنید. در اولین پنجره با انتخاب Agree قوانین استفاده از SysTracer را بپذیرید.

نصب SysTracer

در مرحله بعد سه گزینه وجود دارد که در اینجا به توضیح آن ها خواهیم پرداخت :

  • Normal Mode Installation یا Desktop Mode : این حالت در زمانی استفاده می شود که شما قصد استفاده از امکانات نرم افزار را برای دستگاهی که SysTracer را بر روی آن نصب می کنید داشته باشید.
  • Desktop Mode به همراه Server for remote scan : در این حالت نه تنها تغییرات سیستم خودتان قابل پایش خواهند بود ، بلکه می توانید تغییرات سایر سیستم ها را بنا بر شرایطی که در حالت بعد توضیح خواهیم داد رصد نمایید.
  • Install as Windows Service : در این Mode تغییرات سیستم عامل شما تنها از روی کامپیوترهایی که نرم افزار به صورت Server for remote scan – حالت دوم – بر روی آن ها نصب شده باشد قابل پایش است و نرم افزار به صورت یک سرویس ویندوزی اطلاعات را پایش می نماید تا در زمان نیاز آن ها را به یک سرور ارسال کند.
خطاهای رایج در نصب WSUS - قسمت اول

نکته : حتی بعد از نصب SysTracer می توانید بین حالت های ۲ و ۱ سوئیچ کنید. جهت انجام این کار به زبانه Remote Scan در نرم افزار مراجعه نمایید.

در این راهنما ما بر اساس نیازمان گزینه Normal Installation را برمی گزینیم و مراحل را با انتخاب Next ادامه خواهیم داد :

نصب SysTracer

اکنون Install را کلیک کنید :

نصب SysTracer

نرم افزار در کسری از ثانیه نصب خواهد شد. ( SysTracer یک نرم ابزار بسیار سبک است )

 

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا