مجازی سازی

آموزش نرم افزار Winflector – اجرای نرم افزار از راه دور

نرم‌افزار Winflector به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های موجود در شبکه را در مدت زمانی نسبتاً کوتاه به اشتراک بگذارید، بدون آنکه مقدار زیادی از منابع شبکه خود را مورد استفاده قرار دهید. یکی از سرورهایی که برنامه‌ها بر روی آن اجرا می‌شوند، امکان دسترسی راه دور به برنامه‌های منتخب را از طریق کلاینت قابل دسترس برای پلتفرم‌های لینوکس و ویندوز فراهم می‌سازد.
در مقالات قبلی نرم افزار های Citrix, Vmware Horizon, RDP, TsPlus آموزش دادیم که چگونه بتوانید نرم افزار های های خود را به اشتراک بگذارید و از راه دور اجرا کنید.

Winflector نرم افزاری آسان، مطمئن و جدید برای اشتراک گذاری و اجرای برنامه های موجود بر روی یک سیستم، از راه دور و از طریق شبکه های محلی و گسترده می باشد. مدیر سرور تصمیم می گیرد که کدام برنامه ها بین سیستم های شبکه به اشتراک گذاشته شوند. به این ترتیب برنامه ها بر روی سرور اصلی اجرا می شوند در حالی که کاربر از طریق ریموت، فقط به پنجره های برنامه دسترسی دارد. شما به عنوان یک مدیر سرور می توانید اپلیکیشن هایی که باز می شوند را کنترل کنید و به هر یک از کاربران اجازه دسترسی از راه دور را بدهید.

در ابتدا کار نرم افزار Winflector را دانلود و بر روی ویندوز سرور یا ویندوز کلاینت که قرار است نرم افزاری را به اشتراک بگذارید نصب کنید.
دوستان این نرم افزار دارای کرک می باشد? و به راحتی می توانید ازش استفاده کنید و دردسر های TsPlus, Citrix, RDP که باید درگیر لایسنس باشیم دیگه در این نرم افزار نخواهید داشت.

? آموزش ویدئویی نصب نرم افزار Winflector 


نرم افزار Winflector را اجرا کنید.
حال می خواهیم یک نرم افزار Paint ویندوز را به اشتراک بگذاریم تا دیگر کاربران بتوانند این نرم افزار را اجرا کنند.
توجه داشته باشید شما به جای نرم افزار Paint می توانید هر نرم افزاری را که در داخل سیستم عامل نصب شده است به اشتراک قرار دهید.

برای به اشتراک گذاری نرم افزار بر روی گزینه Preferences کلیک کنید.

در پنجره باز شده گزینه Applications را انتخاب کنید. تا یک نرم افزار جدید را معرفی کنیم.

گزینه Add new application را انتخاب کنید.

برای اضافه کردن نرم افزار بر روی آیکون پوشه ? کلیک و در پنجره باز شده فایل اجرایی نرم افزار مورد نظرتون را انتخاب کنید. در آخر بر روی Add کلیک کنید.

? آموزش ویدئویی اضافه کردن نرم افزار در Winflector


در مرحله بعد باید کاربران را اضافه کنیم و مشخص کنیم چه کاربرانی حق استفاده از نرم افزار های به اشتراک گذاشته شده دارند.
بر روی Users accounts کلیک کنید.

در نرم افزار Winflector به ۳ روش می توانید کاربر را اضافه کنید.

  1. کاربران اکتیو دایرکتوری
  2. کاربران لوکال ویندوز
  3. ساخت کاربر در خود نرم افزار Winflector

برای مشخص کردن این مورد از لیست Authentication via می توانید انتخاب کنید.
در این سناریو ما یک کاربر جدید در خود نرم افزار ایجاد کریم. که کافیه فقط بر روی Add account کلیک کنید.
پس از اضافه کردن کاربران شما این امکان را دارید مشخص کنید هر کاربری به چه نرم افزاری حق اجرا خواهد داشت.
به صور مثال شما ۱۰ نرم افزار به اشتراک قرار می دهید و حالا می خواهید آقای نوید داریا فقط نرم افزار های حسابداری برای آن قایل رویت و اجرا باشد و برای آقای میلاد سعیدی نرم افزار های مربوط به برنامه نویسی قابل رویت و اجرا باشد.
کافیه کاربر را انتخاب کنید و بر روی گزینه Applications کلیک کنید. نرم افزار های قابل اجرا برای هر کاربر را مشخص کنید.

به ۲ صورت می توانید از نرم افزاری که به اشتراک گذاشته اید استفاده کنید تحت وب یا نصب نرم افزار Winflector client در سیستم عامل کاربران
نرم افزار Winflector Client برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، اندروید، Mac Os وجود دارد.

برای استفاده در حالت تحت وب کافیه نام و یا آدرس IP سروری که در ان نرم افزار Winflector نصب شده است را در مرورگر وارد و با حساب کاربری که سطح دسترسی مشخص کردید لاگین کنید و سپس نرم افزار را اجرا کنید.

محیط وب Winflector

در روش Winflector Client کافیه نرم افزار بر روی کلاینت های مورد نظر نصب کنید و به سرور لاگین کنید، سپس نرم افزار مورد نظر را برای اجرا انتخاب کنید و همانند نرم افزار های دیگر اجرا خواهد شد.

محیط Winflector Client

کاربران این قابلیت را خواهید داشت با گوشی موبایل هم با نرم افزار به اشتراک گذاشته شده کار کنند.

محیط موبایل Winflector

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
8 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سجاد یوسفی
سجاد یوسفی
2 سال پیش

سلام وقت شما بخیر لایسنس این نرم افزار رو رایگان برخی از سایت های ایرانی دارن ارائه میدهند چه تفاوتی هست وقتی ما همه نرم افزارهامون کرکی هست 
جالب تر اینکه مثلا برخی از سایتها حتی کرکش هم پولی میفروشند 
برای مثال این لینک رو مشاهده کنید 
http://1cracks.blog.ir/post/TSPlus
بنده شخصا تست کردم بدون مشکل کار میکنه 
اگر یک دلیل منطقی نه احساسی برای استفاده از این لایسنس گران قیمت با این وضعیت تحریم که سازمان ما شخصا حتی برای پرداخت هزینه اینترنت هم پولی به واحد ای تی نمیده بیارید قطعا از مشتریان شما خواهم بود.

احسان
احسان
3 سال پیش

سلام این خیلی نرم افزار خوبیه فقط محدودیت اینو داره که نسخه سروریش فقط رو ویندوز نصب میشه. ایا نرم افزار مشابه که سمت سروریش لینوکس باشه و نرم افزار های لینوکس رو سمت ویندوز اجرا کنه هست؟

پرویز
پرویز
3 سال پیش

سلام
میشه نرم افزار تحت داس رو باهاش share کرد ؟

مسعود عشقی
مسعود عشقی
3 سال پیش

سلام من تمام کارها رو انجام دادم اما متاسفانه روی کلاینت نه از طریق وب و نه از طریق اپ برنامه مورد نظر اجرا نشد. روی وب که فقط صفحه براوزر بعد از لاگین و انتخاب اپ به رنگ ابی در میاد و تغییری نمیکنه. فقط paint اجرا شد ولی برنامه هایی مثل افیس و غیره خیر

عیسی
عیسی
3 سال پیش

خیلی کارم رو راه انداخت
ممنون

دکمه بازگشت به بالا