رپورتاژ آگهی

مزایای خرید سرور مجازی ایران

قبل از هر چیزی باید ببینیم که سرور چیست و چه کاربردی دارد؟ سرور مجازی ایران چه فرقی با سرور مجازی غیر ایران دارد و سرور مجازی ایران برای چه اموری کاربرد دارد؟

یک سرور همانند سیستم رایانه ای شماست که متشکل از رم، هارد و سی‌پی‌یو است. اما با این تفاوت که در اینجا قرار است پردازش‌های روی سایت را انجام داده و یک سایت روی آن قرار گرفته باشد.

برخلاف سیستم کامپیوتری که نمی‌تواند به‌صورت ۲۴ ساعته روشن باشد، سرورها باید به‌صورت دائمی روشن و در دسترس باشند. چرا که خاموشی آنها برابر با خاموشی کل سایت خواهد بود.

اطلاعات سایت شما روی سرور قرار گرفته و از آنجایی که ۲۴ ساعته روشن است و از طرفی از طریق اینترنتی ارتباط با آن برقرار است، می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت یا IP مختص آن سرور به این اطلاعات دسترسی داشته و کنترل کنید. این تعریف کلی و ساده‌ای از سرور بود که بیشتر برای سرور اختصاصی کاربرد دارد که می‌توان آن را برای یک سایت درنظر گرفت.

تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی

اما وقتی صحبت از میزبانی چند سایت می‌شود، نیاز است تا یک تغییراتی در آن ایجاد کنیم که در این حالت آن را با نام « سرور مجازی » می‌شناسیم.

در سرور مجازی از طریق یک سیستم مجازی سازی، منابع سرور را که شامل میزان استفاده از رم، سی پی‌یو و هارد می‌شود را برای هر سایت به‌صورت رزرو شده تعریف می‌کنند و هر سایت می‌تواند به میزان تعیین شده به این میزان از منابع دسترسی داشته باشد.

اما چون مجازی سازی به چندین روش صورت می‌گیرد، بهترین نوع آن KVM است تا منابع بتواند به شکل اختصاصی‌تری برای هر سایت تعیین شود. در ادامه حتما اشاره‌ای به این نوع می‌کنیم.

در نهایت هم وقتی گفته می‌شود سرور مجازی ایران منظور این است که یک سرور از نوع مجازی سازی شده در کشور ایران قرار دارد که به دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیکتر به سرور، سرعت بالاتری را تجربه خواهید کرد.

پک آموزشی (RemoteApp) TS-Plus

سرورها در یک مکان مناسب که به‌صورت مداوم برق و اینترنت آنها متصل است نگهداری می‌شوند که به آنها دیتاسنتر گفته می‌شود. در ایران چندین دیتاسنتر وجود دارد که بهترین آنها شامل برج میلاد می‌شود.

انواع مختلف سرور مجازی چیست؟

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب، میزبانی سرور مجازی را برای لینوکس و ویندوز، به عنوان میزبان سرور مجازی مدیریت شده یا میزبان سرور مجازی مدیریت‌نشده ارائه می دهند. این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

سرور مجازی مدیریت شده:

در این نوع سرویس میزبانی سرور مجازی، ارائه دهنده سرور مجازی مسئولیت مدیریت و نگهداری آن را بر عهده دارد. کاربر سرور مجازی مدیریت شده نیازی به مدیریت، نگهداری یا آپدیت‌های امنیتی آن را ندارد. تیم متخصص هاستینگ، به‌طور مداوم یک سرور مجازی مدیریت‌شده را نظارت می‌کند و آن را کاملاً به‌روز و ایمن نگه می‌دارد تا از حداکثر عملکرد آن اطمینان حاصل کند.

سرور مجازی خود مدیریتی (مدیریت نشده):

سرور مجازی ارائه شده در سرویس سرور مجازی خود مدیریتی (مدیریت نشده)، توسط ارائه دهنده خدمات ارائه می شود، اما توسط کاربر سرور مجازی نگهداری، مدیریت و ایمن می شود. برخلاف مورد قبلی، سرور مجازی مدیریت شده، مدیریت و نگهداری سرور مجازی مدیریت نشده بر عهده ارائه دهنده خدمات نیست.

از این رو، کاربر سرور مجازی مدیریت نشده، باید یا دانش فنی لازم برای مدیریت موثر و ایمن نگه داشتن یک سرور مجازی را داشته باشد یا یک تیم داخلی داشته باشد که بتواند وارد عمل شود. در میزبانی سرور مجازی بدون مدیریت یا خود مدیریت، ارائه‌دهنده خدمات صرفا سرور مجازی را ارائه می‌کند و هیچ کمک دیگری در رابطه با مدیریت و نگهداری آن ندارد.

سرور مجازی چه کاربردی دارد؟

اما سرور مجازی صرفاً برای این نیست که بخواهید یک سایت را روی آن میزبانی کنید. کاربردهای بسیار متنوع دیگری برای سرور مجازی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان دانلود و آپلود اشاره کرد.

تا صحبت از سرور مجازی و سرور مجازی می‌شود بیشتر افراد از آن برای دانلود و آپلود استفاده می‌کنند.

اگر مدیر سایت هستید، فایل‌های خاصی را دانلود و آپلود می‌کنید یا به هرشکلی نیاز به یک اینترنت پرسرعت تا ۱۰ گیگابایت برای دسترسی به فایل دارید، خرید سرور مجازی بهترین روش ممکن است.

پک آموزشی راه اندازی و مدیریت سایت WPLMS برای مدارس

در این حالت می‌توان یک سیستم عامل را روی سرور نصب کرده و سپس با سیستم کامپیوتری خودتان به این سرور مجازی متصل شوید. محیطی درست مانند سیستم عامل ویندوز یا لینوکس در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید از اینترنت پرسرعت آن برای دانلود و آپلود فایل‌ها استفاده کنید. در این صورت نیازی به پرداخت هزینه‌های بالای سرویس اینترنت ADSL هم ندارید.

سرور مجازی ایرانِ پارس وی دی اس

با خرید سرور مجازی ایران پارس وی دی اس ( www.parsvds.com ) که از سرویس های دیتاسنتر برج میلاد می‌باشد و بر روی بستر مجازی سازی KVM راه اندازی شده‌اند کیفیت بالا را تجربه می‌کنید. Vps ایران همراه با فایروال قدرتمند، امنیت و پایداری بالایی دارد که برای میزبانی سایت، اپلیکیشن و راه‌اندازی کلاس آنلاین، خرید های اینترنتی و استفاده‌های دیگر مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های برتر سرور مجازی ایران پارس وی دی اس: h4

  • همراه با فایروال سخت افزاری و شبکه ای
  • امکان نصب سیستم عامل های  debian ,  centos ,  Ubuntu , windows server
  • سه برابر سرعت بیشتر به دلیل SSD بودن هارد سرور
  • مناسب برای راه اندازی کنترل پنل( directadmin – cpanel – plesk )
  • پورت پر سرعت یک گیگابیت بر روی سرور مجازی
  • پینگ بسیار پایین برای شبکه ایران
  • ترافیک نامحدود سرور مجازی
  • میزبانی در دیتاسنتر قدرتمند آسیاتک( برج میلاد ) و پارس آنلاین
  • همراه با پنل مدیریتی حرفه ای سرور مجازی
  • امکان بازگشت وجه تا ۷۲ ساعت پس از خرید
  • دارای تخفیف ۵۰% بر روی سرویسهای ۳ و ۶ و ۱۲ ماهه
  • تحویل سرویس فقط در ۷ ثانیه

برای خرید سرور مجازی ایران از پارس وی دی اس می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
علی
علی
1 سال پیش

سلام به تازگی با سایتتون اشنا شدم واقعا ایول دارید خیلی مطالب رو همینجا یاد گرفتم
فقط یه مشکل دارم هیچکس راهنمایی نمیکنه!
چگونه ترافیک ۱ به ۱۰ یا ۱ به ۸ سرور ایران رو دور بزنیم؟! اصلا چی هست؟!
ادمین ها میگن اگه ترافیکت ۱ به ۱۰ باشه نامحدود خواهد بود وگرنه ۱۰۰ گیگ!
خب ایا دستورالعملی همچون کران هست که اینکار رو روزانه برامون انجام بده؟
دنبال راه حل هستم لطفا اگر میتونید بهم راهنمایی کنید ممنونم

حسین
حسین
1 سال پیش

سالم
مقاله مفیدی بود. ممنون از سایت خوبتون.
انشاءالله زودتر مشکل محدودیت اینترنت ایران برداشته بشه.

دکمه بازگشت به بالا