Exchangeمایکروسافت

مشکل مربوط به ایجاد دوباره Virtual Directory ها در Exchange Server

گاهی بعد از ایجاد دوباره Virtual Directory  مربوط به OWA و ECP در Mail Server محصول Exchange Server دسترسی به Outlook یا EAC از طریق وب با مشکل مواجه می شود و پیغام خطای Http 404 را دریافت می نمایید. در این مطلب کوتاه راه حل این مشکل برای Mailbox Server نسخه ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ توضیح داده خواهد شد. این راه حل مطابق kb شماره ۲۷۷۷۸۸۹۷ نوشته شده است.

علت بروز این مشکل این است که در زمان ایجاد دوباره Virtual Directory مربوط به OWA و ECP موارد Basic Authentication و Forms Authentication به جای Windows Authentication فعال می گردند.

owa

برای رفع ایراد Virtual Directory مربوط به OWA می بایست مراحل زیر انجام پذیرد.

  • Exchange Management Shell را باز نمایید. دستور زیر را جهت تغییر Authentication method به حالت Windows authentication اجرا کنید.

Set-Owavirtualdirectory –identity “E15MBX\owa (Exchange Back End )” –WindowsAuthentication $True –Basicauthentication $false –Formsauthentication $false

  • بر روی هر دو هاست مربوط به Client Access و Mailbox Server سرویس IIS را از طریق دستور iisreset /nforce راه اندازی مجدد نمایید.

برای رفع ایراد Virtual Directory مربوط به ECP می بایست مراحل زیر انجام پذیرد.

  • Windows PowerShell را اجرا کنید. دو دستور زیر را وارد نمایید و بعد از هر کدام کلید Enter را بفشارید.

Add-PSSnapin *exchange*

Set-EcpVirtualDirectory –Identity “E15MBX\ecp (Exchange Back End)” –WindowsAuthentication $true –FormsAuthentication $false

  • بر روی هر دو هاست مربوط به Client Access و Mailbox Server سرویس IIS را از طریق دستور iisreset /nforce راه اندازی مجدد نمایید.

با انجام این تنظیمات ایراد مذکور برطرف می گردد.

لازم به یادآوری می باشد که این راه حل فقط در زمانی کارایی دارد که ایراد باز نشدن OWA و ECP مربوط به ایجاد مجدد Virtual Directory ها باشد.

غیر فعال کردن Outlook برای Mailbox در Exchange

تنظیمات ذکر شده مربوط به Exchange Server 2016  و ۲۰۱۳ ویرایش های Standard و Enterprise می باشد.

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
3 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سامب
سامب
3 سال پیش

سلام بعد از نصب سرور exchange جهت ورود اولیه از طریق وب با مشکل و پیغام خطای Http 404 برخورد می کنم و نمیتونم ورود کنم..راه حل که ارایه دادین هم اصلا جوابگو نیست درواقع خیلی کلی و مختصر توضیح دادین…راه حل مفیدی سراغ دارین؟؟؟

روح اله
روح اله
4 سال پیش

درود و روز خوش با سپاس از مطالب مفید و سایت خوبتان بنده چند ماه پیش سرویس اکسچنج رو راه اندازی کردم اما یکی دو هفته است مشکلی دارم که نتوانسته ام راه حل آن را پیدا کنم ( از اینترنت و جستجو های زیاد به هر دو زبان فارسی و انگلیسی) Error: هنگام ورود به صفحه مدیریت (ECP) و یا (OWA) پس از وارد کردن نام کاربری و رمز خطای زیر رخ می دهد: This page isn’t working localhost is currently unable to handle this request. HTTP ERROR 503 در ضمن من از ssl پیش فرض خود اکسچنج استفاده… بیشتر»

دکمه بازگشت به بالا