Adobe ConnectWindows Applicationشبکه و ارتباطات

نصب Adobe Connect 9.5

در مقاله قبل به معرفی Adobe Connect پرداختیم. همان طور که وعده داده بودیم قرار بود آموزش نصب Adobe Connect در وب سایت تک تیک قرار داده شود. پس با تک تیک همراه باشید تا مراحل نصب Adobe Connect را قدم به قدم با هم مرور کنیم.

نصب Adobe Connect

ابتدا دایرکتوری فایل های نصب برنامه را باز نمایید. بر روی فایل Install کلیک دوبل کنید. در پنجره Adobe Connect Install زبان نصب برنامه را انتخاب و بر روی Ok کلیک نمایید.

Adobe Connect Install - 1Next را کلیک کنید.

پس از خواندن محتوای License Agreement گزینه I Accept the terms of the license agreement را در صورت موافقت انتخاب نمایید و بر روی Next کلیک کنید.

نصب Adobe connect نیازمند دسترسی Administrator است. در صورتی که با حساب کاربری مدیر سیستم وارد شده اید گزینه Local System Account را برگزینید. در غیر این صورت در قسمت This Account اطلاعات یک حساب کاربری با توانایی Log on as a Service را بنویسید.

مسیر نصب نرم افزار را تعیین نمایید. دقت داشته باشید که این مسیر را به خاطر بسپارید. به دلیل ماهیت تحت وب نرم افزار بسیاری از فایل های تنظیمات در این مسیر قرار خواهند گرفت.

Serial Number ای را که در زمان خرید از فروشنده دریافت نموده اید در این قسمت وارد نمایید.

همراه با سریال نامبر یک فایل نوشتاری با فرمت txt نیز به عنوان لایسنس در زمان خرید ارسال می گردد. آدرس فایل دانلود شده را در این قسمت مشخص نمایید. اگر فروشنده فایل را به شما تحویل نداده است ، نگران نباشید با کلیک بر روی لینک ایجاد شده در قسمت Download the license file from adobe می توانید فایل لایسنس را دریافت نمایید.

گزینه Adobe Connect Server و Flash Media Gateway را فعال نمایید.

در این مرحله پیش نیازهای سیستم جهت نصب Adobe Connect بررسی می گردد.

در صورتی که همه پیش نیاز ها به درستی نصب گردیده باشند به مرحله بعد منتقل خواهید شد. در غیر این صورت همانند تصویر زیر هشدار هایی را در جهت آماده سازی محیط یا نصب پیش نیاز ها دریافت خواهید کرد.

همان طور که مشاهده می نمایید در محیط آزمایشگاه مجازی وب سایت تک تیک ، پورت پیش فرض ۸۰ که جهت استفاده از Adobe Connect مورد نیاز است اشغال می باشد. بنابراین در ابتدا لازم است پورت ۸۰ آزاد شود. یا اینکه در آینده می بایستی برای Adobe Connect پورت دیگری به جای ۸۰ تعیین شود.

در مرحله بعد گزینه Install the embedded database engine را انتخاب نمایید. همچنین محل نصب آن را مشخص کنید.

Adobe Connect Install - 11در قسمت Connection Settings یک کلمه عبور قوی برای DB user بنویسید. DB User کاربری است که اجازه استفاده از Database Instance ای که ایجاد  می شود را خواهد داشت.

در قسمت Database Connection Settings بایستی تنظیمات اتصال به دیتابیس تعیین شود. در صورتی که از دیتابیس موجود بر روی خود سرور محل نصب استفاده می نمایید مقدار Host را برابر localhost قرار دهید.

سایر تنظیمات را به دلخواه انجام دهید.

در قسمت Network Settings مقدار Account Name را به دلخواه وارد نمایید. در فیلد Adobe Connect Host یک FQDN را برای سرور Adobe Connect تعیین نمایید. دقت داشته باشید در صورتی که  قصد استفاده از Adobe Connect را از طریق این FQDN داشته باشید می بایستی آن را در DNS تعریف کرده باشید.

در مرحله Mail Settings فیلدهای System Email و Support E-Mail را جهت دسترسی کاربران Adobe Connect به ادمین سرور در زمان بروز مشکل وارد نمایید. البته به جای Support E-Mail می توانید آدرس سامانه Ticketing بخش پشتیبانی سازمان را قرار دهید.

در قسمت Support Settings اطلاعات تکمیلی پشتیبانی را وارد نمایید.

در پنجره Shared Storage Settings بر روی Next  کلیک نمایید.

دوباره Next  را کلیک کنید.

در بخش Create Administrator اطلاعات حساب کاربری مدیر Adobe Connect را به دلخواه انتخاب نمایید. اطلاعاتی که در این قسمت مشخص می گردد بعد از نصب جهت لاگین به محیط وب Adobe Connect توسط مدیر استفاده خواهد شد.

خلاصه تنظیمات صورت پذیرفته را مرور و بر روی Install کلیک نمایید. فرآیند نصب آغاز خواهد شد.

پس از پایان نصب ، به دلیل اینکه در آزمایشگاه مجازی تک تیک همان طور که در مرحله بررسی پیش نیازها به اطلاع رسید پورت ۸۰ توسط نرم افزار دیگری اشغال گردیده است گزینه Do not start adobe connect now را انتخاب نموده ایم. چرا که قبل از اجرای نرم افزار بایستی تنظیماتی جهت تغییر پورت پیش فرض Adobe Connect صورت پذیرد.

اما اگر در محیط شما پورت ۸۰ توسط نرم افزار دیگری اشغال نگردیده است بر روی گزینه اول کلیک کنید و Close  را کلیک نمایید.

اکنون با وارد نمودن آدرس  FQDN سرور در صورتی که در DNS به درستی تعریف شده باشد می توانید از نرم افزار Adobe Connect لذت ببرید.

در مقاله اقدامات لازم جهت انتشار Adobe Connect 10 در اینترنت می توانید اطلاعات بیش تری درباره نحوه پیاده سازی ادوبی کانکت جهت استفاده در اینترنت به دست آورید.

همچنین مقاله عیب یابی مشکلات ادوبی کانکت دسکتاپ در ویندوز برای کاربران در  این لینک قرار دارد.

آشنایی با ویژگی بسیار جالب ادوبی BreakOut در این ویدیو : https://youtu.be/qiNUElMqOAM

در مقاله بعدی وب سایت تک تیک تنظیمات مورد نیاز برای تغییر پورت پیش فرض Adobe Connect آموزش داده خواهد شد. فراموش نکنید که تک تیک را در شبکه های اجتماعی حرفه ای نظیر Linkedin دنبال نمایید که از آخرین مقاله ها و آموزش های رایگان با خبر باشید.

ویدیو توضیحات جامع مشکلات صدا در ادوبی کانکت و نحوه استفاده از Audio Setup Wizard 

مشکل روبوتیک شدن صدا در ادوبی کانکت

۴ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
104 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
Mbm
Mbm
3 سال پیش

سلام
میخاستم بدونم توی این سیستم تفاوت ی بین جلسه و کلاس وجود داره یا خیر
منظور این هست که کلاس ی که تشکیل میشه لینکش هر هفته ودر همون ساعت استفاده میشه ولی جلسه لینکش فقط یک بار و یک ساعت استفاده میشه
میخام بدونم تفاوتی بین این دو وجود داره یا خیر و مدیریت اینها با خود کاربر هست

هیوا
هیوا
3 سال پیش

سلام وقت بخیر
دوست عزیز ممنون از مطلب مفید تون و اینکه با حوصله به همه سوالات پاسخ میدید.
من سعی کردم بیشتر کامنت ها رو بخونم که در صورت مکن جواب سوالم رو اونجا پید کنم ولی متاسفانه ندیدم.
من نسخه ۱۰.۱ رو نصب کردم بیش از چند مرتبه!! مشکلم اینجاست که پس از نصب وارد محیط برنامه میشم و مشکلی ندارم اما بعد از ریست کردن سیستم دیگه امکان باز شدن محیط برنامه رو ندارم.
ممنون میشم راهنمایی کنید

ماهان
ماهان
3 سال پیش

با سلام من الان ویندوز ۷ سر سیستم دارم خواستم بدونم میشه دامنه رو به DNS متصل کرد در ویندوز ۷ یا نه حتما باید ویندوز سرور باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

اصف
اصف
3 سال پیش

سلام آقای مهندس خسته نباشید ممنونم بابته مطالب مفیدوتون ببخشید من یک سرور ادوبی تو شرکت راه اندازی کردم ورژن ۹.۸.۲ و ۱۰.۶.۱ و بعد FQDN هم براش ساختم (وب سایت برای شرکت داریم که ssl هم داره دامنه اصلی مون) از طریق سی پنل یک رکورد A براش ایجاد کردم)اومدم آدرس FQDN را هم مپ کردم به ای پی پابلیکم خوب تا اینجا مشکل ندارم از طریق شبکه داخلی به ادوبی وصل میشه و مشکل نیست اما از بیرون به کلاسها دسترسب ندارم مثال : adob.test.com ,الان بیرون از شبکه با زدن adob.test.com به سرور داخلی وصل میشم و… بیشتر»

navid
navid
3 سال پیش

ُسلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ هرچقدرم هزینش باشه پرداخت میکنم

navid
navid
3 سال پیش

منظورم واتساپه که گفتید پیداتون نکردم حذف کردم دوباره نصب کردم بیاید ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ ……ُسلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ هرچقدرم هزینش باشه پرداخت میکنم

صادق
صادق
3 سال پیش

سلام ممنون از آموزش های مفیدتان من نسخه ۹.۸ ادوب رو نصب کردم روی سرور ۲۰۱۲r2 و اینکه یوزر ساختم و هم کلاس و …. در شبکه لوکال با ip کار میکنم و در قسمت FQDN هم Ip کارت شبکه را ست کردم و همه چیز اکی هست و شاگرد میتونه وارد کلاس بشه و …… اما مشکل دسترسی به کلاس ها از بیرون هست (ip valid دارم و با nat هایی که نوشتم در روتر میتونم به صورت ادمین وارد صفحه مدیریت بشم . اما وارد کلاس ها نه. در بالا خواندم که توضیح داده بودید که مشکل FQDN… بیشتر»

ehsanekarimi
ehsanekarimi
در پاسخ به  صادق
3 سال پیش

سلام.لینک دانلود نسخه ۹.۸ را لطف میکنید بگید ؟

ehsanekarimi
ehsanekarimi
در پاسخ به  صادق
3 سال پیش

سلام.لینک دانلود نسخه ۹.۸ را لطف میکنید بگید ؟؟

ehsanekarimi
ehsanekarimi
3 سال پیش

سلام. لطفا نحوه تنظیم دقیق FQDN رو توضیح بدید.
(ویندوز سرور۲۰۱۶ روی vmware کیس خودم نصب کردم)
(آی پی استاتیک از ISP خریدم ؛ دامین آی آر هم دارم ؛ هاست هم دارم)
قبلا مشکلم این بود که newmeeting نمیشد ساخت. اندک تغییراتی دادم درست شد. الان برای ورود به کلاس روی connecting می مونه.

حمید
حمید
3 سال پیش

سلام. من می خوام داخل صفحه لاگین چندتا لینک قرار بدم که وقتی روشون کیلیک میشه بره به یه آدرس که بهش دادم و بتونه فایل های مورد نیاز رو دانلود کنه. میشه راهنماییم کنید.

nasriin
nasriin
3 سال پیش

سلام تو قسمتsetting connection دنزی که میدم رو نمیخونه

نوید
نوید
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

اقا نوید بیاید منتظرتونم تو واتساپ اموزشم بدید ترو خدا این نرم افزار نصب کنم ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ بیاید واتساپ خواهش میکنم میدونم سرتون شلوغه تروخدا منظورم نرم افزار ادوب کانکته

navid
navid
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

اقا نوید منتظرم بیاید دیگه ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ به واتساپ این برنامه نصب کنیم تروخدا شاگرد دارم هرچقدر وقت میگزره دیر میشه و اونا عقب میافتن بیاید یه جوانمردی به خرج بدید بیاید واتساپ مرحله به مرحله پیش بریم ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰

navid
navid
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

ُلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰

navid
navid
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

ُسلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ هرچقدرم هزینش باشه پرداخت میکنم

حسین فیاض
حسین فیاض
3 سال پیش

سلام وقت بخیر تشکر از آموزش خیلی عالی تون؛ پاسخ دادن به همه سوالات خیلی وقت گیر است. اما دیدم که به همه کاربران تون پاسخ دادید من هم جرئت کردم از شما سوال بپرسم یک مشکل و چند سوال ۱- ادوب را نصب کردم. چند بار هم نصب کردم. اما برای ورود به مدیریت، یوزر و پسورد را قبول نمی کنه؛ گاهی میگه اشتباه است و گاهی پس از چند دقیقه هیچ وارد نمیشه. یک نکته در کامنت های بالا بود که دنبال دانلود فونت است. البته خیلی خوب نفهمیدم. هر بار هم که یوزر را و پسور را… بیشتر»

navid
navid
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

ُلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰

navid
navid
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

اقا نوید الان یه ۱۰ دقیقه نصب کردم بیاید منتظرم ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰

navid
navid
در پاسخ به  navid
3 سال پیش

منظورم واتساپه که گفتید پیداتون نکردم حذف کردم دوباره نصب کردم بیاید ۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰

عرفان
عرفان
3 سال پیش

سلام من رو نسخه ۱۰ برای SSL اقدام کردم و موفق شدم منتها ظاهرا برای ssl کامل باید علاوه بر application server, روی میتینگ سرور هم ssl جداگانه نصب بشه. در حالیکه من هر دوی اینارو رو یدونه ip و دامنه دارم. چطور امکان تفکیک و جداسازی سرور میتینگ از application server هست؟ یا اینکه راهی هست رو همین سرور که الانم که هر دوش روش نصبه، رو هر دو ssl مشترک بزنم؟

امیر
امیر
3 سال پیش

با سلام
من میخواستم AdobeConnect رو به سیستم کنفرانسی polycom وصل کنم آیا امکان پذیر هست و به چه صورت؟؟
متشکرم از راهنماییتون

امید
امید
3 سال پیش

سلام وقت بخیر من همه چی رو ددست نصب کردن کلاسم ساختم ولی هنگام ورود مهمان یا ادمین به کلاس روی connecting… میمونه . لطفا راهنمایی کنید . ۴ بار نصب کردم این تازه شده ??

افشین
افشین
3 سال پیش

سلام ممنون از آموزش تون. من نسخه ۱۰.۶ رو دارم همه چی هم اوکیه منتها وقتی تو لیست ضبط شده های هر میتینگ میرم و روش می‌زنم، پیام resource not found میده! در حالیکه اون ضبط‌شده رو سرور ذخیره شده و حتی وقتی به انتهای url ضبط‌شده output/filename.zip?download=zip اضافه میشه شروع به دانلود zip می‌کنه، اما موقع کلیک روی لینک پخش آنلاین همون پیام not found رو میده.. ممنون میشم راهنماییم کنید

افشین
افشین
در پاسخ به  افشین
3 سال پیش

دوستان کسی اطلاع نداره؟ ادمین گرامی؟

افشین
افشین
در پاسخ به  Navid
3 سال پیش

ما نمیخوایم دانلود کنیم فقط میخوایم همون ضبط شده هارو آنلاین ببینیم منتها رو لینک ضبط شده میزنیم میگه resource not found در حالیکه فضا رو سرو اشغال شده ولی ‌ظاهرا درست مسیریابی نمیشه

علیرضا
علیرضا
3 سال پیش

سلام وقت بخیر. ممنون از راهنمایی های شما. چطور می تونم Transmuxing Server رو نصب کنم. تمام تنظیمات مربوط به بخش لینک که گذاشتین رو انجام دادم ولی نمی شه. html5 کار نمی کنه

حسین
حسین
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

سلام دوست عزیز و گرامی
من برنامه Adobe Connect 10.5 رو نصب کردم و سرویس Transmuxing هم نصب شده در جدول PPS_Service_HOSTS هم اضاقه شده و رکورد وضعیت A هست و سرویس هم استارت هست ولی مشکل Prepairing هنوز وجود داره
من در همین جدول PPS_Service_HOSTS یک فیلد دیدم که تاریخ انقضاء داخل اش درج شده هر چی هم تغییر میدم و زمانش رو می برم بالا و ذخیره می کنم وقتی مجدد جدول رو باز می کنم برمیگرده به همون تاریخ قبلی ممکنه مشکل از این باشه ؟؟؟
راهکار دیگه ای برای رفع مشکل هست ؟

مینا
مینا
3 سال پیش

سلام روزتون بخیر
من نرم افزار رو دانلود کردم ولی دامین ندارم که ازش استفاده کنم. حتما باید بخرم؟

حسام محمدی
حسام محمدی
3 سال پیش

با سلام
مشکل قبلیم حل شد وقتی با اسم سیو شده قبلی موقع نصب رفتم اما الان مشکلی که دارم اینه که یه میتینگ ساختم دز روی سرور باز میشه اما از بیرون پیغام Not Found The selected resource does not exist میده ممنون میشم راهنمائی کنید

افشین
افشین
در پاسخ به  نوید داریا
3 سال پیش

سلام وقتتون بخیر امکان حذف مقدار ۸۰ از بخش پورت وجود نداره چون این فیلد الزامیه و با مقدار خالی اجازه ذخیره نمیده

حسام محمدی
حسام محمدی
3 سال پیش

با سلام و خسته نباشید من ادوبی انترپرایز رو نصب کردم ولی متاسفانه با کاربری که به عنوان ادمین تعریف کردم وارد نمیشه با وجودی که رمز عبور را درست وارد می کنم حتی در قسمت تعریف ادمین هم رفتم و کاربر دیگری وارد کردم باز هم وارد نشد میشه راهنمائی بفرمایید

مهسا
مهسا
4 سال پیش

با عرض سلام
بنده نرم افزار adobe connect بر روی سرور نصب کرده اما نرم افزار run نمیشه

امیر
امیر
4 سال پیش

با سلام و تبریک سال نو بنده adobe connect server enterprise 10.6 همراه پچ ۱۰.۶.۱ رو تونستم روی سیستمم که ویندوز ۱۰ پرو آخرین بویلد هست راه اندازی کنم، از سیستم های داخل شبکه (دامین خودم که ۱۹۲.۱۶۸.۱.X هستش) دسترسی دارم به سرور، ولی خارج از شبکه با وجود این که آیپی استاتیک ولیدم رو FQDN تعریف کردم (از طریق سایت noip یک A Record ایجاد کردم) و آدرس درست ریزالو و پینگ میشه، و پورت ها رو روی فایروال باز کردم و پورت فورواردینگ های روتر رو هم ست کردم، همچنان خارج از شبکه محلی (از روی اینترنت) به… بیشتر»

محمد
محمد
4 سال پیش

سلام
ورژن ۱۰.۵ روی vps نصب کردم و دامین هم متصل کردم
در محیط وب وارد کلاس نمیشه و درPreparing the room میمونه
راهنمایی بفرمایید مهندس

محمد
محمد
در پاسخ به  Navid
4 سال پیش

با نرم افزار هم رو کانکتینگ میمونه

محمد
محمد
در پاسخ به  Navid
4 سال پیش

سلام
کلا با کاربری که خودم ساختم تست کردم
Transmuxing Server نصب کردم چطوری باید تنظیمش کرد ؟
ممنونم

سعید
سعید
4 سال پیش

سلام امکانش هست لینک دانلودش رو هم بزارید؟

morteza
morteza
4 سال پیش

سلام من روی ورژن ۹.۵ این برنامه جدیدا یه مشکلی دارم که با FQDN وارد کلاس ها میشه اما با آیپی وارد نمیشه و میگه resource does not exist و من چون میخوام پورت فوروارد کنم که از بیرون وصل شم به آیپی نیاز دارم. روی ورژن جدید این نرم افزار هم ( ۱۰.۵ و ۱۰.۶ ) نصب با موفقیت انجام میشه صفحه کانفیگ اولیه رو میاره به آدرس localhost:8510 اما وقتی میخوام وارد پنل مدیریتی بشم هرچی یوزر پسوردمو میزنم قبول نمیکنه! چندین بار هم امتحان کردم و از اول نصب کردم. ممنون میشم اگه کسی میدونه یا تخصص… بیشتر»

رضا شریفی
رضا شریفی
4 سال پیش

سلام.
وقت بخیر.
من طبق توضیحات پیش رفتن اما در بخش لایسنس پیام میده که لایسنس شما منقضی شده.
چه کنم؟

Morteza
Morteza
در پاسخ به  رضا شریفی
4 سال پیش

تاریخ سیستمتون رو برگردونید به عقب و نصب رو ادامه بدید

زهرا
زهرا
4 سال پیش

با سلام . من یک سایت دارم که برام طراحی کردن و من فقط در قسمت ادمین سایت فعالیت دارم و مطلب قرار میدم روی سایتم . الان قصد دارم کلاس انلاین برگزار بکنم با این نرم افزار .ایا خودم میتونم انجامش بدم یا اینکه باید به کسی که سایت رو طراحی کرده و ساخته مراجعه کنم .ممنون میشم جواب بدید

زهرا
زهرا
در پاسخ به  نوید داریا
4 سال پیش

ممنونم از راهنماییتون

علی
علی
4 سال پیش

سلام
ممنون از آموزش های مفید سایت

یک سوال دارم
من ادوب کانکت رو کامل نصب کردم و در شبکه داخلی به خوبی کار میکنه، از طریق DNS یک ساب دامین ایجاد کردم به عنوان مثل webinar.test.ir این هم به خوبی کار میکنه نام کاربری و کلمه عبور میاد وقتی می خوام به کلاس مربوطه وارد بشم connect error میزنه پورت های مربوطه رو هم فوروارد کردم
مشکل از کجا میتونه باشه لطفا راهنمایی فرمایید
با تشکر

وحید محمدپور
وحید محمدپور
4 سال پیش

سلام ، طی مراحل نصب برای بنده مرحله database selection رو نمیاره ولی تیکش زده میشه و connection setting رو یک رمز براش تعیین میکنم و بعدی رو می زنم این ارور رو میده :
java.sql.SQLInvalidAuthorizationSpecException: [Macromedia][SQLServer JDBC Driver][SQLServer]Login failed for user ‘sa’.com.adobe.connectpro.config.processing.DBConnection.loadConnection(DBConnection.java:401)
com.adobe.connectpro.config.processing.DBConnection.loadConnection(DBConnection.java:164)
com.adobe.connectpro.install.gui.panel.DatabasePanel.testConnect(DatabasePanel.java:301)
com.adobe.connectpro.install.gui.panel.DatabasePanel.validateData(DatabasePanel.java:352)
com.adobe.connectpro.install.gui.panel.DatabasePanel.okToContinue(DatabasePanel.java:103)
com.zerog.ia.installer.AAMgr.g(DashoA10*..)
com.zerog.ia.installer.AAMgr.actionPerformed(DashoA10*..)
javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(AbstractButton.java:1995)
javax.swing.AbstractButton$Handler.actionPerformed(AbstractButton.java:2318)
javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(DefaultButtonModel.java:387)
javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(DefaultButtonModel.java:242)
javax.swing.plaf.basic.BasicButtonListener.mouseReleased(BasicButtonListener.java:236)
java.awt.Component.processMouseEvent(Component.java:6297)
javax.swing.JComponent.processMouseEvent(JComponent.java:3275)
java.awt.Component.processEvent(Component.java:6062)
java.awt.Container.processEvent(Container.java:2039)
java.awt.Component.dispatchEventImpl(Component.java:4660)
java.awt.Container.dispatchEventImpl(Container.java:2097)
java.awt.Component.dispatchEvent(Component.java:4488)
java.awt.LightweightDispatcher.retargetMouseEvent(Container.java:4575)
java.awt.LightweightDispatcher.processMouseEvent(Container.java:4236)
java.awt.LightweightDispatcher.dispatchEvent(Container.java:4166)
نمی دونم دلیلش چیه؟! ممنون میشم راهنماییم کنین

وحید محمدپور
وحید محمدپور
در پاسخ به  وحید محمدپور
4 سال پیش

البته ادوبی کانکت رو فقط برای کلاس های دانشگاه نصب کردم یعنی قرار یه هاتس و… بخرم؟! گیج شدم!

بنیامین
بنیامین
5 سال پیش

با سلام، سال نو مبارک، من توی خونه adobe connect رو نصب کردم، یک دامین .ir خریدم. ویندوز سرور ۲۰۱۶ رو توی خونه بالای کامپیوتر راه اندازی کردم، سرویس dns server رو توی ویندوز سرور کامپیوتر run کردم، بقیشو موندم چکار کنم. چطور دامین و کامپیوتر رو بهم پیوند بزنم؟ باید هاست بخرم؟ آی پی استاتیک بخرم؟ چکار بکنم؟ ممنون میشم کمکم کنید. میخوام از بیرون بقیه که کلاینت ها باشن بهشون آموزش بدم.

علی نادری
علی نادری
5 سال پیش

میکروتیک دارم مهندس جان
یه سوال دیگه
این ادوب کانکت حتما باید رو سرور باشه?
اگه رو سرور باشه میشه رو یه سرور نصبش کرد یا حتما باید دوتا باشه یکیش اکتیو دایرکتوری و dns یا ن اصلا اکتیو دایرکتوری و dns نمیخواد

دکمه بازگشت به بالا