تکنولوژیدنیای موبایلشبکه و ارتباطاتوب

رفع خطای an unknown network error has occured در اینستاگرام

بدون شک تلگرام و اینستاگرام ، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین ایرانیان و بسیاری از نقاط دیگر جهان هستند. به طوری که نحوه استفاده از این ابزار در جهت پیش برد دیجیتال مارکتینگ در حال تبدیل شدن به یک فیلد شغلی تخصصی و مستقل است. در این مقاله شما را با نحوه از بین بردن یکی از مشکلات رایج اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

پیغام خطای An unknown network error has occurred در اینستاگرام

به وجود آمدن این مشکل در سیستم عامل اندروید می تواند علت های متفاوتی داشته باشد. برای مثال یکی از رایج ترین آن ها این است که یکی از Administrator های اکانت تجاری شما به یکباره کلمه عبور حساب کاربری را تغییر دهد. علت آن هر چه که باشد راه حل ساده است.

خطای اینستاگرام

ابتدا از منوی Settings آندروید وارد قسمت مدیریت Application ها شوید.

Instagram را لمس کنید.

در این بخش خواهید توانست Permission ها ، تنظیمات Notification  و بسیاری از موارد دیگر را پیکربندی نمایید. Storage را Touch کنید.

در این قست امکان مدیریت فایل های ذخیره شده Application بر روی دستگاه شما وجود دارد. Clear Data و سپس Clear Cache را انجام دهید. دقت داشته باشید در صورت انجام Clear Data اطلاعات لاگین تمامی اکانت های شما بر روی اندروید حذف خواهد شد و نیاز است که دوباره لاگین کنید.

در صورتی که به مقاله های مرتبط با راهبری شبکه های اجتماعی علاقه مند هستید ، این علاقه مندی را در قسمت نظرات مطرح نمایید ، تا در آینده مقاله های تخصصی در این حوزه به وب سایت تک تیک افزوده شود. همچنین خود شما نیز می توانید مقاله های تان را با نام خودتان از بخش ارسال مقاله در وب سایت تک تیک آپلود نمایید.

۴ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
افزودن قابلیت کامنت یا ثبت نظر در پست های تلگرام

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
فاطی
فاطی
1 سال پیش

باو میشی ی زر خوب بزنید بدردمون بخورع

ناشناس
ناشناس
1 سال پیش

سلام من تنظیمات درست کردم ولی انستا لود نمیشه بره تو صفحه

دکمه بازگشت به بالا