تکنولوژیدنیای موبایل

اسرار کدهای مخفی در گوشی های اپل

یکی از هیجان انگیزترین کارها که بشر علاقه فراوان به آن کار نشان می دهد مخفی کردن اسرار و تلاش عده ای برای دسترسی به این اسرار هست. در این مقاله نت یار شما را به دنیای کدهای مخفی گوشی های اپل می برد:

به صفحه وارد کردن شماره بروید. سپس کد *#۱۲۳۴۵#۳۰۰۱* را وارد کنید  و گزینه  Call را لمس کنید. شما وارد قسمتی به نام Field Mode می شوید. در Field Mode  میتوانید اطلاعات درونی گوشی های آیفون را مشاهده کنید. اطلاعات تخصصی پیرامون شبکه ، باتری و نظایر آن.

iphone-1

کد #۰۶#* به مانند سایر گوشی ها شماره سریال IMEI آیفون شما رو در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از این شماره و بهره گیری ازاین ترفند میتوانید به اصل بودن آیفون خود پی ببرید.

iphone-2

#* را وارد کرده و Call را لمس کنین. با اینکار تنظیمات مربوط به Call Forwarding یا عملیات ارجاع تماس را مشاهده میکنین. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن Call Forwarding در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشه.

iphone-3

#۳۰#* را وارد کرده و گزینه Call را لمس کنید. این کد جهت چک کردن خط تماس به کار میرود.

#۷۶#* را وارد کرده و گزینه Call را لمس کنید. فعال یا عدم فعال بودن خط تماس را مشاهده میکنید.

#۴۳#* را وارد کرده و گزینه Call را لمس کنید. این کد فعال بودن یا نبودن قابلیت انتظار مکالمه Call Waiting را مشخص میکند. این تنظیمات شامل (ترفندستان) فعال یا عدم فعال بودن Call Waiting در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

ایجاد کیف پول ارز دیجیتال - بیت کوین - در Electrum

#۶۱#* را وارد کرده و گزینه Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن شماره برای تماس های پاسخ داده نشده به کار میرود. یعنی نمایش شماره برای تماس های تلفنی ارجاعی هنگامی که یک تماس پاسخ داده نمیشود. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن این موضوع در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access نیز میشود.

#۶۲#* و #۶۷#*و #۳۳#* نیز هر یک به ترتیب به بررسی تنظیمات گوشی به هنگام ارجاع تماس در زمان خارج از دسترس بودن سرویس ، اشغال بودن خط و انتقال خط می پردازد. این تنظیمات نیز شامل Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad می باشد.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا