Issabel

قابلیت CallBackup در ایزابل

هر زمانی که کاربر با CallBackup تماس بگیره تماسش قطع میشه و CallBack بعدش شروع میکنه یه شماره ای که از قبل تعیین کردیم را شماره گیری میکنه و بعدش بوق آزاد یا به داخلی خاصی وصل میکنه.
در قابلیت DISA ما از بیرون شرکت میومدیم به DISA زنگ میزدیم و بهمون بوق آزاد میداد و به هر جایی میتونستیم با شماره شرکت زنگ بزنیم، CallBack هم دقیقا همین کارو میکنه تنها فرقش با DISA هزینه تماس با کسی هستش که میاد زنگ میزنه ولی در CallBack میاید یه میس کال میندازید بعد سیستم تلفنی خودش با شما تماس میگیره و بهتون بوق آزاد میده و هزینه تماس با شرکت میفته.

برای فعال سازی CallBack در ایزابل از منو PBX وارد PBX Configuration شوید سپس بر روی CallBack کلیک کنید.

در کادر Callback Description یک توضیح وارد کنید.
در قسمت Callback Number شماره ای که میخواهید سیستم تلفنی با اون تماس بگیره را وارد کنید.
مثلا من میخوام وقتی با شماره موبایلم به CallBack زنگ زدم بعدش به همون شماره موبایلم باز زنگ بزنه دقیقا همونجوری در داخل شرکت با یک شماره تماس میگیرید وارد کنید اگر در اول شماره ۰ یا ۹ میگیرید در اینجا هم در اول شماره این عدد را قرار بدید.
Delay Before Callback چند ثانیه بعد اینکه به CallBack زنگ زدیم شروع کنه به شماره گیری
Destination after Callback بعد اینکه تماس برقرار شد به کجا وصل کنه مثلا من میگم به DISA که از قبل ساختم وصل کنه تا بهم بوق آزاد بده تا بتونم به هرجایی میخوام زنگ بزنم.

Time Conditions یا شرط های زمانی در ایزابل و الستیکس

حالا میتوانید این CallBack که ایجاد کردید را در IVR یا در Inbound Route قرار بدید.
من در این سناریو اومدم CallBack که ایجاد کردم داخل IVR گذاشتم وقتی به شماره شرکت زنگ بزنم و شماره ۵ رو بگیرم به CallBack متصل میشم.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest

0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا