تکنولوژیدنیای موبایل

تنظیمات Story در Instagram

قطعا یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در بین مردم ایران و دنیا Instagram است. مدت زیادی است که اینستاگرام قابلیت Story را در درون خود جای داده است. این قابلیت از نرم افزار مشهور SnapChat کپی برداری شده است و جالب است بدانید که پس از شکایت Snap Chat شرکت ارائه دهنده اینستاگرام حاضر شد که خسارت اسنپ چت را بپردازد اما ارائه این ویژگی را متوقف نکرد!
Story به طور معمول یک برش کوتاه از زندگی روزمره اعضای اینستاگرام است که به صورت فیلم یا عکس به همراه نوشته ای کوتاه یا چند استیکر برای مدت کوتاهی در پروفایل نمایش داده می شود. تفاوت اصلی آن با پست ها این است که همیشگی نیست.
شرکت های تجاری و فناوری هم از این قابلیت استفاده های بسیاری می برند. برای مثال اینساگرام رسمی شرکت مایکروسافت به طور مداوم امکانات جدید خود را از طریق استوری معرفی می نماید.

تنظیمات Story در Instagram

در این آموزش کاربردی بسیار کوتاه به شما خواهیم آموخت که چطور تماشای Story را برای دنبال کنندگان یا Follower های مان محدود نماییم.
به این منظور وارد پروفایل شخصی یا تجاری خود در اینستاگرام شوید و علامت Settings را لمس کنید.
Instagram Story Settingsدر قسمت Account گزینه ای با نام Story Settings وجود دارد. آن را لمس نمایید.
در این قسمت می توانید تنظیمات متفاوتی را برای Story های خود تعیین نمایید. برای مثال در قسمت Hide Story From می توانید اشخاصی را که نمی خواهید Story برای آن ها نمایش داده شود را مشخص نمایید.


همچنین در بخش Allow Message Replies این امکان وجود دارد که قابلیت پاسخ به استوری را غیر فعال کنید. این امکان برای افراد مشهور یا صفحه های تجاری که امکان پاسخ گویی به تعداد بالای کامنت ها را ندارند بسیار مفید است.
اگر این گزینه بر روی People You Follow قرار داشته باشد ، افراد برای اینکه برای استوری های شما پاسخ یا نظر قرار دهند مجبور به Follow صفحه شما در اینستاگرام هستند که برای صفحه های تجاری بسیار مهم است.
همچنین گزینه آخر با نام Save Shared Photo در صورت فعال بودن باعث می شود که استوری های شما پس از ارسال به صورت اتوماتیک در دستگاه ذخیره گردند. که به شما کمک می کند از آن در دیگر شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.
اینستاگرام ، امروزه بیشتر از اینکه شبکه اجتماعی تفریحی یا دوستانه باشد ، در حال تبدیل شدن به یک ابزار تجاری و بازاریابی تمام عیار است. بنابراین بهتر است برای داشتن یک صفحه موفق به تمام زوایای چنین Application هایی تسلط پیدا کنیم.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
کلاهِ ایمنی هوشمند چیست؟

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا