Windows Secretsمایکروسافت

نرم افزار Quick Assist در ویندوز ۱۰ جهت Remote Assistant

یکی از در دسترس ترین نرم افزارهای موجود برای اینکه بتوانید از راه دور به کامپیوتر دوست یا همکارتان متصل شوید ، نرم افزار Quick Assist در ویندوز ۱۰ است. Quick Assist بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزاری به صورت Built-In در داخل Windows 10  وجود دارد. برای استفاده از آن کافی است که یک اکانت مایکروسافتی مانند  Live یا Outlook.com داشته باشید و سیستم عامل هر دو نفر از ویندوز ۱۰ بهره ببرد.

در این آموزش روش کار با این نرم افزار را به صورت مختصر فرا خواهید گرفت.

ابتدا با جست و جوی کلمه Quick Assist در منوی استارت ، نرم افزار را یافته و اجرا نمایید.

Quick Assist 1

سپس بر روی Give Assistance کلیک نمایید. ( این بدان معناست که شما قصد دارید که به شخص دیگری متصل شوید و به او کمک کنید. )

اگر پیش از این با حساب مایکروسافتی خود لاگین نکرده باشید ، باید ابتدا اطلاعات حساب تان را وارد نمایید. پس از Login به شما یک کد شش رقمی داده خواهد شد که در مدت ۱۰ دقیقه منقضی می شود.

اکنون کاربر سمت مقابل نیز بایستی نرم افزار Quick Assist را در سیستم خود اجرا و بر روی Get Assist جهت دریافت کمک کلیک کند.

در این مرحله کد شش رقمی که در اختیار شما است ، از وی درخواست خواهد شد. پس از وارد نمودن کد شما خواهید توانست به سیستم طرف مقابل متصل شوید.

اگر این آموزش برای شما مفید است ، لطفا آن را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سیف
سیف
5 سال پیش

دقیقا این نرم افزار همین کار رو میکنه.مثل team &ammy admin

امیر حسین
امیر حسین
6 سال پیش

از این نرم افزار میشه از راه دور هم استفاده کرد
مثل teamviewer که از راه دور استفاده میشه

دکمه بازگشت به بالا