HPتکنولوژی

نصب SPP یا Service Pack for Proliant با استفاده از HP USB Key

SPP یا Service Pack for ProLiant یک راه حل جامع به روز رسانی نرم افزارها و فرم ویر های سرور HP است. این بسته به صورت یک فایل ISO توسط HP یا همان HPE Enterprise عرضه می گردد. همچنین توسط ابزار Smart Update Manager یا همان HP SUM نیز پشتیبانی می گردد و قابل پیاده سازی است. داکیومنت های کامل و جامعی در این خصوص در وب سایت اچ پی قابل مطالعه است.

ذکر این نکته ضروری است که سرورهای G7 و G8 جز دسته Post-Production محسوب می گردند. در نتیجه SPP آن ها با سرورهای Production نظیر G9 و G10 متفاوت است و در این لینک جهت دانلود قرار دارند.

در صورتی که از HPE Synergy یا HPE StoreOnce استفاده می نمایید قبل از اعمال SPP ها حتما اطلاعات وب سایت HP را در این خصوص مطالعه نمایید.

HP USB Key

در این مقاله ما به روش تبدیل USB Flash به مدیای نصب SPP می پردازیم. ابزار این کار در فایل ISO گنجانده شده است. ابتدا فایل ISO را توسط نرم افزاری مانند ۷-ZIP از حالت فشرده خارج نمایید. وارد دایرکتوری usb و سپس hpusbkey شوید و فایل hpusbkey را اجرا نمایید.

HP USB Key SPP

بر روی Next کلیک کنید.

HP USB Key SPP

Agree و سپس Next را برگزینید.

HP USB Key SPP

گزینه اول را انتخاب نمایید.

HP USB Key SPP

یک Flash یو اس بی خالی را به کامپیوترتان متصل و Next را کلیک کنید.

HP USB Key SPP

آدرس فایل ISO را مشخص کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله بایستی نرم افزار نام فلش یو اس بی شما را در قسمت USB key Drive Letter نمایش دهد.

GitHub چیست؟

HP USB Key SPP

اکنون بر روی Next کلیک نمایید و برنامه HP USB Key به صورت خودکار یک مدیای نصب SPP را بر روی درایو یو اس بی شما ایجاد خواهد کرد. برای نصب SPP کافی ست پس از اتصال فلش به سرور آن را به عنوان مدیای Boot معرفی نمایید.

 

۳.۷ ۳ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
وصال
وصال
3 سال پیش

ممنون بابت آموزش خوبتون

دکمه بازگشت به بالا