تکنولوژیشبکه و ارتباطاتلینوکسوب

کوتاه ، درباره پلسک Plesk

پیش از این در مقاله “نرم افزارهای کنترل پنل هاستینگ چه استفاده هایی دارند؟” درباره اهمیت و کاربرد انواع کنترل پنل ها توضیح داده بودیم. با توجه به پیشرفت شگرف کنترل پنل پلسک ، بر آن شدیم که در این مقاله ، شما را با برخی از قابلیت های Plesk آشنا کنیم.

چرا که ، Plesk بر عکس شهرت کم تری که نصبت به دایرکت ادمین و سی پنل در ایران دارد ، اما در اروپا و آمریکا همیشه جز اولین انتخاب هاب مدیریت هاستینگ می باشد. دلیل این امر را به زودی متوجه خواهید شد:

نسخه های متعدد برای هر کاربردی

پلسک ، نه تنها ادیشن های مختلفی برای هر مقدار بودجه ای ارائه می کند، بلکه دارای نسخه های ویندوزی و تمام انواع لینوکس است. از دبین ، سنت او اس و رد هت گرفته تا ابونتو و لینوکس کلاود!

پلاگین های مدیریت هاستینگ

کنترل پنل هاستینگ Plesk دارای بیش تر از صد پلاگین رسمی Third Party است که به طور منظم به روزرسانی می شوند. پلاگین های نصب SSL رایگان یا مدیریت وب سایت های وردپرسی و پلاگین های بی بدیل امنیتی که به راحتی و با ترکیب CloudFlare می توانند ۱۰۰ درصد خیال شما را از بابت حمله های DDoS راحت کنند.

داکر و گیت هاب

اگر از آخرین نسخه های Plesk استفاده می کنید ، داکر و GitHub برای شما مجتمع سازی شده اند و دیگر نیازی به مراحل پیچیده برای مدیریت Container ها یا مدیریت کد بر روی گیت هاب نخواهید داشت!

آموزش نصب VMware Tools در اوبونتو + ویدئو

سخن خلاصه کنم : با استفاده از پلسک کابوس های دیروز شما ، تبدیل به واقعیت شیرین امروز می شوند. چرا که مهم نیست ، سرویس شما بر پایه Node.js باشد یا PHP. یا حتی Ruby on Rails. از این پس زمان بیش تری را صرف توسعه محصول تان خواهید کرد، بدون اینکه درگیر پیچیدگی های IaaS شوید.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا