VMWareمجازی سازی

پیغام های خطا در vCenter – قسمت اول – Service Unavailable

یکی از پیغام های خطایی که ممکن است در محیط های مجازی برای اتصال به vCenter رخ دهد ، پیغام خطای زیر می باشد.

۵۰۳ Service Unavailable (Failed to connect to endpoint: [N7Vmacore4Http20NamedPipeServiceSpecE:0x00007f7ed80202c0] _serverNamespace = / action = Allow _pipeName =/var/run/vmware/vpxd-webserver-pipe)

Service Control Start All vCenter

این مشکل به دلایل متفاوتی رخ می دهد. برای مثال در بعضی مواقع Applience مربوط به vCenter به طور صحیح Restart نشده است و با توجه به علت رخداد ممکن است راه حل های گوناگونی داشته باشد. در این مقاله نحوه رفع این ایراد را در زمانی که خطا به دلیل عدم استارت صحیح سرویس ها روی می دهد را بررسی خواهیم کرد.

راه اندازی سرویس های VCSA

ابتدا به هاستی که VCSA را در آن نصب کرده اید لاگین نمایید و از vCenter کنسول بگیرید. ( ممکن است شما بتوانید با توجه به تنظیمات محیط مجازی و شبکه سازمان تان با SSH نیز به vCenter متصل شوید که تفاوتی ندارد )

اکنون با کاربر Root به محیط خط فرمان VCSA لاگین نمایید.

دستور Service-Control –start –all را اجرا کنید.

با استفاده از این دستور چنان چه سرویس های شما به درستی راه اندازی نشده باشند ، شروع به کار خواهند  کرد و در صورتی که مشکل از عدم راه اندازی سرویس ها باشد برطرف می گردد.

اکنون شما باید بتوانید از طریق وب به vCenter لاگین نمایید و دیگر خطای قبل را دریافت نخواهید کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید است لطفا آن را با دوستان تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 

۵ ۲ رای دادن
رای دادن به مقاله
نحوه ایجاد کاربر vCenter Single Sign-on

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا