VMWareVMware Workstationمجازی سازی

رفع خطای Network Bridge در VMware Workstation

یکی از Error هایی که در بعضی از مواقع هنگام استفاده از نرم افزار VMware WorkStation رخ می دهد ، عدم امکان استفاده از کارت شبکه در حالت Bridge است. ( اگر درباره Mode های مختلف کارت های شبکه اطلاعات کمی دارید ، به مقاله همکارم در وب سایت تک تیک در این لینک مراجعه نمایید. )
برای مثال ممکن است شما با پیغام خطایی مانند تصویر زیر روبه رو شوید.

The network bridge on device VMnet0 is not running. The virtual machine will not be able to …

این مشکل معمولا به دلیل حذف یا عدم وجود سرویس VMware Bridge Protocol در کارت شبکه اصلی سیستم روی می دهد. برای حل آن به این روش عمل کنید.
در ابتدا همه ماشین های مجازی را در VMware Workstation خاموش نمایید. سپس به پنجره تنظیمات کارت شبکه فیزیکی و اصلی ویندوز مراجعه و ب روی Install کلیک کنید.
گزینه Service را انتخاب و بر روی Add کلیک نمایید.
Network Bridge on Device VMnet0 is not Running 3در پنجره بعدی VMware, inc. را برگزینید و سرویس VMware Bridge Protocol را انتخاب و سپس بر روی Ok کلیک کنید.
همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، اکنون سرویس VMware Bridge Protocol بر روی کارت شبکه اصلی نصب و فعال شده است.
حال در نرم افزار VMware WorkStation از منوی Edit گزینه Virtual Network Editor را برگزینید.
دکمه Change Settings را انتخاب نمایید.
بر روی Restore Defaults کلیک کنید ودر پنجره باز شده Yes را کلیک نمایید. ( دقت داشته باشید که همه تنظیمات شبکه مجازی VMware WorkStation به حالت پیش فرض باز خواهد گشت )
از لیست سوئیچ های مجازی VMnet0 را یا هر سوئیچی را که مایل هستید ، در حالت Bridge عمل کند را انتخاب نمایید و آن را بر روی Bridged قرار دهید. فراموش نکنید که در منوی آبشاری Bridged to کارت شبکه فیزیکی و اصلی سیستم انتخاب شده باشد.
بر روی Ok کلیک کنید.
اکنون کافی است به تنظیمات ماشین مجازی مورد نظرتان مراجعه نمایید و کارت شبکه آن را بر روی Mode مربوط به Bridge تنظیم نمایید. در نهایت بر روی Ok کلیک کنید. در این حالت ماشین مجازی می تواند به راحتی با شبکه خارجی یا External در ارتباط باشد.

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
آموزش Recovery ماشین های مجازی Hyper-V

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
علی
علی
6 سال پیش

ممنون از شما دوستان عزیز و گرامی

دکمه بازگشت به بالا