HPStorageتکنولوژی

HPE 3PAR StoreServ Management Console چیست؟

HPE 3PAR StoreServ Management Console که به اختصار SSMC نامیده می شود ، نرم افزار کنسول مدیریت و گزارش گیری از دستگاه های ذخیره سازی HPE 3PAR است. ویژگی اصلی این کنسول امکان مدیریت File ها و Block های ذخیره سازهای HPE 3PAR StoreServe به صورت هم زمان است.

از دیگر ویژگی های بسیار جذاب SSMC رابط کاربری آشنا و کاربر پسند آن است که برای کسانی که پیش از این با مانیتورینگ HPE OneView کار کرده باشند بسیار آسان خواهد بود. همچنین HPE 3PAR System Reporter به طور کامل در SSMC مجتمع شده است و قالب های گزارش گیری ، گزارش های برنامه ریزی شده و هشدارهای مهم را برای شما نمایش خواهد داد.

ویژگی های اصلی SSMC

داشبورد

با استفاده از امکانات داشبورد یک دید کلی قابل سفارشی نسبت به وضعیت سلامت ، ظرفیت و کارایی کلیه سیستم های ذخیره سازی خود را به صورت یکجا خواهید داشت.

Smart Search یا جست و جوی هوشمند

تعیین محل اطلاعات حیاتی به صورت سریع و دسترسی فوری به Event ها ، دیوایس و اطلاعات وظایف در حال اجرا از طریق Smart Search بسیار آسان تر خواهد بود.

Map View

یک نقشه Interactive یا تعاملی از محیط منطقی ( CPG ، Virtual Volumes و … ) و محیط فیزیکی ( Cage ، Cabinet و … ) در اختیار شما خواهد گذاشت.

Activity Feed

اگر بخواهید تمام Alert ها و Task های جاری در محیط Data Center تان را که مربوط به کل تجهیزات ذخیره سازی ۳PAR موجود می باشد را تنها از یک پنجره ، به صورت لحظه ای و در یک نگاه از نظر بگذرانید ، Activity Feed این امکان را برای شما فراهم کرده است.

ایجاد CPG در ۳PAR Management Console

چطور می توانیم SSMC را دریافت نماییم ؟

برای دانلود تازه ترین نسخه SSMC نیاز به یک حساب کاربری در وب سایت HPE خواهید داشت. پس از ایجاد Account از طریق این لینک وارد محیط دانلود نرم افزار شوید. در صورتی که به وب سایت HPE لاگین نکرده باشید ، نام کاربری و کلمه عبور از شما درخواست می گردد. پس از ورود موفقیت آمیز یک فرم مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. لازم است فیلدهای ستاره دار را پر نمایید و در نهایت بر روی دکمه Next کلیک کنید.

HPE 3PAR StoreServ Management Console

همان طور که در تصویر مشاهده می شود آخرین نسخه HPE 3PAR StoreServe Management Console در زمان نگارش این مقاله در وب سایت تک تیک ، ورژن ۳.۲ می باشد. نرم افزار دیگری با نام HPE 3PAR SSMC Excel Client Installer SW نیز در این پکیج وجود دارد که امکان ثبت گزارش های ایجاد شده توسط SSMC را بسیار راحت تر از پیش خواهد کرد و امکانات گسترده ای را در اختیار شما می گذارد.

در تصویر زیر مشاهده می شود که پس از کلیک بر روی دکمه Next لینک دانلود نرم افزارها برای شما به نمایش در خواهد آمد حجم فایل ISO مربوط به HPE 3PAR StoreServe Management Console حدود ۸۴۰ مگابایت است.

HPE 3PAR StoreServ Management Console

در آینده نزدیک فایل های ایزو مذکور در دانلود سنتر وب سایت تک تیک نیز قابل دسترسی خواهند بود.

در مقاله آینده نحوه ایجاد CPG یا Common Provisioning Groups را از طریق SSMC آموزش خواهیم داد. برای اطلاع از تازه ترین مقاله ها و آموزش های همیشه رایگان در وب سایت تک ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

همه چیز درباره Data Replication

 

 

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
Mohammad
Mohammad
5 سال پیش

امکان داره لینک دانلود SMMCرو به این مقاله اضافه کنید؟ سپاس

دکمه بازگشت به بالا