Windows Applicationمایکروسافت

AeroAdmin ابزاری برای ریموت دسکتاپ از راه دور

نرم افزار AeroAdmin این امکان را به شما می دهد که بتواند از راه دور صفحه دسکتاپ خود و یا فایل ها را به اشتراک گذارید و دیگران بتوانند از راه دور به آن دسترسی داشته باشند. و یا اینکه خودتان بتوانید به صفحه دسکتاپ سیستم دیگر متصل و آن ها را از راه دور مدیریت کنید.

ویژگی های برتر AeroAdmin

بدون نیاز به نصب و قابلیت پرتابل ، تنها باید یک برنامه ۲ مگابایتی را دانلود سپس آن را اجرا کنید.
می توانید فایل های سیستم یک کامپیوتر از راه دور را کنترل کنید، همانند کپی فایل و پوشه ها از سیستم خودمان به سیستم از راه دور یا بالعکس
AeroAdmin تعداد زیادی از اتصالات ورودی و خروجی همزمان را ایجاد می کند. شما می توانید از راه دور چندین کامپیوتر را در یک زمان کنترل و نمایش داده و همچنین چندین مدیر از راه دور به کامپیوتر خود متصل شوید
تمام داده ها بین مدیر و مشتری در طول جلسه کنترل از راه دور با الگوریتم های AES و RSA رمزگذاری می شوند. این استانداردهای رمزنگاری به طور گسترده ای مورد استفاده نه تنها در امنیت و رمزگذاری داده ها بلکه در امضای دیجیتال سیستم بانکی و دولتی است.

نحوه کار با AeroAdmin

برنامه را دانلود کنید سپس بر روی فایل اجرایی دوبار کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.

اگر می خواهید شخص دیگری به شما متصل شود باید IP که به شما در قسمت Your ID نمایش داده می شود در سیستم دیگر در قسمت سمت راست برنامه در قسمت Client ID/IP وارد کنید.

همه چیز درباره CNAME Record و کاربرد آن

قبل از آن، یک پنجره مجوز دریافت خواهید کرد در صورتی که بخواهید اتصال برقرار شود گزینه Accept را کلیک کنید اما در صورتی که می خواهید اتصال را رد کنید بر روی گزینه Reject کلیک کنید.

Aero Admin

پس از اتصال می توانید به راحتی با سیستم دوم کار کنید طوری که انگار پشت همان سیستم نشسته باشید.

 

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا