HPStorageتکنولوژی

دریافت و نصب Inform Management Console برای مدیریت HPE 3PAR Storage

همان طور که می دانید یکی از نرم افزارهای مدیریت آرایه ها در سیستم های ذخیره سازی ۳PAR اپلیکیشن کاربردی IMC می باشد. IMC یا Inform Management Console با در اختیار گذاشتن محیط GUI یا گرافیکی به مدیران Storage کمک می کند که وظایف خود را به راحتی انجام دهند. در این مقاله روش دریافت این نرم افزار از وب سایت HPE و همچنین نصب آن بر روی ایستگاه کاری توضیح داده می شود.

پیش از این روش دریافت و نصب SSMC در این مقاله توضیح داده شده بود. همچنین امکان ایجاد CPG در هر دو این نرم افزارها وجود دارد که در آینده ای نزدیک روش ایجاد Common Provision Groups در IMC نیز در وب سایت تک تیک قرار داده خواهد شد.

مانند SSMC جهت دانلود Inform Management Console نیز ، احتیاج به اکانت ثبت نام شده در وب سایت HPE Softwares خواهید داشت. بنابراین پس از ثبت نام و لاگین ، در پایان با مراجعه به این لینک می توانید IMC را دریافت نمایید. سایر مراحل دریافت IMC درست مانند روش دانلود SSMC می باشد.

نصب Inform Management Console یا IMC

پس از دانلود فایل های مورد نیاز جهت نصب بر روی فایل EXE دبل کلیک و در پنجره Introduction بر روی Next کلیک نمایید.

در پنجره بعدی محل ذخیره و نصب HP 3PAR Management Console را در هارد دیسک سیستم تان مشخص نمایید.

Inform Managemenet Console 2

در مرحله Pre-Installation Summary بر روی Install کلیک کنید.

اکنون مراحل نصب آغاز می گردد.

در نهایت پس از نصب موفقیت آمیز پیغامی در این خصوص برای شما به نمایش در خواهد آمد.

مقدمه ای بر مفاهیم سیستم های ذخیره سازی ۳PAR – بخش سوم

پس از اجرای برنامه ، آدرس IP ، کلمه عبور و نام کاربری را برای اتصال به ۳PAR از شما درخواست خواهد کرد. نام کاربری و کلمه عبور پیش فرض این دستگاه ها به ترتیب ۳paradm و ۳pardata می باشد.

حال شما خواهید توانست از امکانات این نرم افزار بهره ببرید. در مقاله آینده روش ساخت CPG را از طریق این کنسول آموزش خواهیم داد.

 

 

۳ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا