MCSEمایکروسافت

چطور از نرم افزارهای RemoteApp استفاده کنیم؟

در مقاله قبل روش ساخت Session Collection دلخواه برای ایجاد امکان دسترسی کاربران به نرم افزارهای مورد نیازشان در سرور RemoteApp آموزش داده شد. در این آموزش راه دسترسی و استفاده کاربران از این نرم افزارها را فرا خواهید گرفت.

به طور کل دو روش اصلی برای دسترسی به نرم افزارهای موجود در هر Session Collection وجود دارد. راه اول دسترسی از طریق Web Browser و روش دوم دسترسی از طریق Shortcut فایل RDP آن می باشد. در این آموزش روش اول توضیح داده خواهد شد.

دسترسی از طریق Web Browser به RemoteApp

کافی ست مرورگر وب خود را باز کنید. آدرس آی پی سرور را وارد و در پایان عبارت /rdweb را اضافه نمایید. برای مثال اگر IP Address یا FQDN سرور شما X است آدرس را به صورت زیر بنویسید :

https://X/rdweb

پس از لاگین مطابق تصویر زیر لیست برنامه هایی که در Session Collection شما وجود دارند نمایش داده می شود. برای استفاده از برنامه بر روی آیکون مربوط کلیک نمایید.

پیغامی برای شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تعیین کنید برای مثال قابلیت دسترسی به Drive های سیستم لوکال خود را در هنگام Remote داشته باشید یا خیر.

Using RemoteApp Programs 3

در صورتی که تنظیمات مورد تایید شما است بر روی Connect  کلیک کنید.

ملاحظه می شود که محیط نرم افزار برای شما به نمایش در می آید و می توانید از امکانات مختلف آن بهره ببرید.

جالب اینجاست که هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه نرم افزار در سیستم شما اجرا نشده است وجود ندارد. تنها موردی که به شما کمک می کند به سرعت متوجه شوید که در حال استفاده از نرم افزاری در RemoteApp هستید ، آیکون RemoteApp در قسمت Notification Area است.

با عضویت در صفحات تک تیک در شبکه های اجتماعی از مقاله های تکمیلی در خصوص سرویس RemoteApp زودتر از بقیه آگاه شوید.

۴ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
5 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
خلیل
خلیل
2 سال پیش

سلام من وارد میشم و میتونم نرم افزار هایی که منتشر شده رو ببینم اما با کلیک روی نرم افزار مجدد یوزر پس میخواد که هر چی میزنم وارد نمیشه مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید

علی اقا
علی اقا
5 سال پیش

سلام
میشه لطفا یکی د تا از این سایتها رو برای کرک کردن این سرویس بهم لینک بدین

با تشکر

علی آقا
علی آقا
5 سال پیش

سلام
بعد از یک مدت لایسنس میخواد و کار نمیکنه
لطفا یک روش رو کامل یاد بدید تا بتونیم استفاده کنیم من این رو زدم بعد از یک مدتی لایسنس نیاز داشت و مجبور شدم سرویس رو عوض کنم

اگر راهی هم داره مممنون میشم بگید تا مجدد راه اندازیش کنم چون خیلی خوب و عالی بودش (هنوز بهش نیاز دارم)

با تشکر

دکمه بازگشت به بالا