MCSEمایکروسافت

انتشار RemoteApp Programs در RDS

در مقاله قبل آموختیم که چگونه می توانیم یک Session Collection با خصوصیات سفارشی و دلخواه خود ایجاد نماییم. اکنون می توانیم RemoteApp Programs را در Session Collection ای که ساخته شده است ایجاد کنیم. در این آموزش کوتاه روش انجام این کار شرح داده می شود.

انتشار RemoteApp Programs

در آزمایشگاه مجازی وب سایت تک تیک یک Session Collection با نام Techtik ساخته شده است. از Server Manager وارد Remote Desktop Services شوید و از زیر مجموعه Collection بر روی نام Session Collection ای که ایجاد شده است کلیک نمایید.

در قسمت RemoteApp Programs بر روی Tasks و سپس Publish RemoteApp Programs کلیک کنید.

در مرحله اول از ویزارد لیست نرم افزارهایی که بر روی Server نصب شده اند را مشاهده می نمایید. نرم افزارهایی را که مایل به انتشار جهت استفاده کاربران هستید را انتخاب کنید.

اگر نرم افزار مورد نظر شما بر روی سرور نصب شده باشد اما در این لیست نمایش داده نمی شود می توانید با کلیک بر روی دکمه Add آدرس فایل EXE آن را مشخص و به لیست اضافه کنید.

Remote Application Collection 3

در مرحله Confirmation لیست تمام نرم افزارهایی که انتخاب شده اند نمایش داده می شود. بر روی Publish کلیک نمایید.

اکنون نرم افزارهای پابلیش شده از طریق کنسول تحت وب RemoteApp قابل استفاده و در دسترس کاربران این Session Collection خواهند بود. در مقاله های آینده تک تیک روش های مختلف اتصال به نرم افزار ها از سمت کاربر و نیازمندی های آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

۰ ۰ رای دادن
رای دادن به مقاله
آموزش کار با برنامه ریموت Splashtop

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا