Adobe ConnectWindows Applicationتکنولوژیشبکه و ارتباطات

ایجاد کاربر و گروه در نرم افزار Adobe Connect

پیش از این در مقاله ایجاد Meeting در Adobe Connect در مرحله Select Participants شرکت کنندگان در Meeting را مشخص کردیم. اما سوال اینجاست که لیست شرکت کنندگان از کجا آمده است و چطور می توان آن ها را اضافه نمود؟

می دانیم که برای ویرایش شرکت کنندگان در یک Meeting می توان از صفحه تنظیمات آن ، گزینه Edit Participants را انتخاب نمود.

Users and Groups in Adobe Connect - 1در این قسمت دو ستون با نام های Available Users and Groups و Current Participants وجود دارد. در ستون Available Users and Groups کاربران و گروه هایی که امکان اضافه شدن آن ها به Meeting وجود دارد نمایش داده شده است. برای اینکه اجازه شرکت در Meeting به هر مورد داده شود ، کافی است آن را انتخاب و بر روی دکمه Add کلیک کنید. با این کار ، گروه یا کاربر به ستون مربوط به Current Participants انتقال خواهد یافت و قادر خواهد بود در Meeting یا جلسه شرکت کند.

ایجاد کاربر در Adobe Connect

برای ایجاد کاربر در Adobe Connect از منوی Administration گزینه Users and Groups را انتخاب و سپس بر روی دکمه New User کلیک کنید.

در مرحله New User Information همه فیلد ها را با اطلاعات مناسب پر کنید. اگر مایل باشید که اطلاعات ورود برای کاربر از طریق ایمیل ارسال شود ، گزینه E-mail the new user account information, login and password را فعال نمایید. همچنین گزینه Prompt user to change password after next login باعث می شود که پس از اولین ورود ، کاربر مجبور به تغییر پسورد باشد.

ایجاد Template در Adobe Connect Meeting

بر روی Next کلیک نمایید. در این صفحه می توانید کاربر را در صورت تمایل به عضویت یکی از گروه های نمایش داده شده در سمت چپ در آورید. به این منظور بر روی نام گروه و سپس دکمه Add کلیک کنید. در نهایت بر روی Finish کلیک کنید.

با کلیک بر روی Finish به صفحه ای با نام User Information هدایت خواهید شد که برای تمام کاربران وجود دارد. برای دسترسی به این قسمت در مواقع دیگر از زبانه Users and Groups بر روی نام کاربر کلیک کنید و دکمه Information را برگزینید. در قسمت Information دکمه ای تحت عنوان Send a link to reset this user’s password وجود دارد. این دکمه برای زمان هایی مناسب است که کاربر اطلاعات ورود خود را فراموش کرده باشد. با کلیک بر روی آن ایمیلی حاوی اطلاعات ورود به کاربر ارسال می گردد. 

لازم به ذکر است که مراحل ساخت Group نیز به همین صورت است. فقط در قسمت اول به جای New User گزینه New Group را انتخاب نمایید.

اکنون به بخش Edit Participants مربوط به Meeting باز می گردیم. در ستون Current Participants اگر بر روی نام کاربران یا گروه ها کلیک کنید امکان حذف یا Set User Role وجود خواهد داشت. با کلیک بر روی Set User Role چهار گزینه Participant ، Presenter ، Host و Denied را مشاهده می نمایید. اگر دوست دارید که درباره این Role ها بیش تر بدانید ، مقاله های آینده تک تیک را از دست ندهید. همچنین می توانید تک تیک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پیاده سازی File Server Synchronization توسط نرم افزار ViceVersa Pro و VVEngine – قسمت دوم و پایانی

ویدیو توضیح تحوه حل مشکلات صدای روبوتیک یا بم در ادوبی کانکت : https://youtu.be/qcO3Ckr5B3I

ویدیو نحوه دسترسی صدا در ویندوز ۱۰ برای نرم افزار ادوبی کانکت :

https://www.youtube.com/watch?v=TJQiDLxGmZU

۲.۹ ۸ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
13 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
الهام
الهام
3 سال پیش

سلام
ببخشید من یک یوزر دانشجو اضافه کردم و گروهشو add کردم ولی نمی دونم از کجا درس هارو باید وارد کنم و میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

محمد
محمد
3 سال پیش

سلام من می خوام مدیریت یک گروه بشم ادوب کانکت دارم ولی گزینه MEETING رو نداره باید چه کار کرد

amir
amir
3 سال پیش

سلام
تازه وارد
چجوری وارد ادمین ادوبی کانکت شیم و حساب کاربری بسازیم
من می خوام اکانت به عنوان دانش اموزبسازم

سید محمد سعادت
سید محمد سعادت
3 سال پیش

سلام، بنده یک اکانت تریال سه ماهه ایجاد کردم و یک حساب کاربری هم بعنوان سازنده در اختیار دارم هنگامی که یک virtual class ایجاد میکنم و به اکانتی که برای یک مربی دیگر ساخته ام دسترسی host میدم، پس از ورود به کلاس با اکانت مربی (حتی در ساعتی که برای زمان کلاس تعریف شده)، اون اکانت با دسترسی participant درنظر گرفته میشه اما زمانی که اون اکانت سازنده وارد بشه و حضور داشته باشه، اکانت مربی هم در لحظه به host تغییر میکنه در رابطه با presenter هم همینطور در واقع اعمال دسترسی های بالاتر از participant منوط… بیشتر»

ehsan
ehsan
3 سال پیش

سلام
موقع اعطای دسترسی یا حذف دسترسی یا کاربر و … همه جا اررو
Operation Failed – Error Code: no-access, Subcode:denied
رو بهم میده در حالی که یوزرم جزء گروه ادمین هم هست
 
لطفا راهنمایی بفرمایید.

navid
navid
4 سال پیش

اقا نوید منتظرم یه جوابی بهم بدید

navid
navid
4 سال پیش

ُسلام اقا نوید ترو خدا بیاید واتساپ این برنامه نصب کنیم الان سه روز معطلم ترو خدا کمکم کنید دانش اموز دارم و خیلی وقته بهشون درس ندادن بخدا جبران میکنم شماره۰۹۱۸۲۱۰۸۵۱۰ هرچقدرم هزینش باشه پرداخت میکنم

مهندس محسن زاده
مهندس محسن زاده
در پاسخ به  navid
3 سال پیش

سلام اگر بخوایید من میتونم کمکتون کنم برای نصب
۰۹۰۱۷۵۱۵۱۱۴

دکمه بازگشت به بالا