Adobe Connectادوبی کانکت

افزودن پخش کننده موسیقی به ادوبی کانکت

در جلسه های ادوبی کانکت ، دو راه برای پخش فایل MP3 یا فایل صوتی با این فرمت ، وجود دارد. یکی از راه های آن اشتراک گذاری مستقیم فایل صوتی با اعضای Meeting است که در بسیاری از وب سایت های متفرقه ، روش آن توضیح داده شده است. مشکل روش معمول این است که کاربران یا شرکت کنندگان دیگر در جلسه ، هیچ کنترلی بر روی نحوه اجرای فایل ندارند.

همچنین تک تک فایل ها بایستی به صورت جداگانه و برای کاربران پخش و اجرا شوند و تصمیم گیری بر عهده هاست با گرداننده Meeting است. در این راهنما ، ما قصد داریم روش دیگری را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن ، هر کاربر ، صرف نظر از سطح دسترسی که دارد ، می تواند کنترل کاملی بر روی فایل های صوتی به اشتراک گذاشته شده داشته باشد.

این کنترل ها شامل انتخاب فایل های صوتی دیگر ، توقف پخش ، ادامه پخش ، تنظیمان صدا و از این قبیل است.

افزونه Music Player ادوبی کانکت

Adobe Connect MP3 Player یک فایل کوچک فلش است ( با فرمت SWF ) که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی خود را به شیوه ای بهبود یافته در اتاق جلسه مجازی خود پخش کنید.

Adobe Connect MP3 Player را از کجا دانلود کنم؟

این فایل کوچک را می توانید به راحتی از این لینک دانلود نمایید.

Adobe Connect MP3 Player شامل چه اجزایی است و چگونه نصب می شود؟

این پخش کننده شامل دو فایل index.swf و songs.xml است که درون بسته zip در کنار هم قرار گرفته اند. Index.swf در واقع همین پخش کننده کوچک و کاربردی است. songs.xml لیست فایل های صوتی خواهد بود که مایل هستیم کاربران و شرکت کنندگان در جلسه ادوبی کانکت بدان ها دسترسی داشته باشند.

افزودن ACTS به Adobe Connect بعد از نصب

جهت تصب Adobe Connect MP3 Player کافی ست که به وسیله ایجاد یک Share Pod جدید توسط هاست ، بر روی Share Document کلیک کنید و فایل ویرایش شده zip را آپلود نمایید. ( Browse My Computer را برگزینید و فایل zip را انتخاب کنید )

کافی ست فایل زیپ را آپلود نمایید

بلافاصله پس از آپلود ، ادوبی کانکت به صورت خودکار فایل zip را به برنامه کابردی تبدیل می کند که شروع به پخش اتوماتیک صوت های معرفی شده در فایل xml خواهد کرد. اما با این تفاوت که کاربران می توانند پخش آن را در سیستم خود متوقف کنند ، یا بین ترک های صوتی جا به جا شوند و کنترل صدا را به طور موثری انجام دهند.

فایل های MP3 من در کجا قرار دارند و چطور می توانم فایل xml را برای سازمان و جلسه خودم سفارشی سازی کنم؟

فایل های MP3  شما بایستی در یک آدرس معتبر تحت پروتکل HTTP یا HTTPS هاست شده باشند. برای مثال ، آدرس فرضی بدین صورت :  https://www.bitjoo.com/RadioTechtik.mp3

نکته مهم این است که دسترسی به این فایل می بایستی Public باشد. البته شما می توانید فایل های تان را از طریق کنسول مدیریتی Adobe Connect بر روی خود سرور ادوبی کانکت نیز بارگزاری نمایید و یو آر ال مناسب را برای آن ایجاد کنید که روش این کار به زودی در یک آموزش ویدیویی در کانال یوتیوب من توضیح داده خواهد شد.

پس از آپلود کافی ست مانند شکل زیر در قسمت url و track به جای مقادیر از قبل قرار داده شده ، اطلاعات ترک های صوتی خودتان را وارد کنید :

آموزش ضبط ویدیو در کلاس های Adobe Connect و نحوه دانلود فایل های ضبط شده
تمامی قسمت های سبز بسته به محیط و نیازمندی های شما قابل تغییر هستند

به عنوان نکته توجه داشته باشید که امکان استفاده از قابلیت MP3 Player برای کسانی که از ورژن HTML ادوبی کانکت استفاده می کنند میسر نخواهد بود و برای اجرای آن حتما نیاز به ادوبی کانکت است. برای اطلاعات بیش تر ، می توانید این آموزش تصویری را مشاهده نمایید.

نمایی از پلیر ادوبی کانکت که به این صورت افزوده شده است

آشنایی با ویژگی بسیار جالب ادوبی BreakOut در این ویدیو : https://youtu.be/qiNUElMqOAM

۴.۳ ۳ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
ناشناس
ناشناس
2 سال پیش

میشه بگووووووووووووووووووووید

ناشناس
ناشناس
3 سال پیش

عالی

دکمه بازگشت به بالا