Adobe ConnectWindows Applicationتکنولوژیشبکه و ارتباطاتمایکروسافت

استفاده از Passcode برای ورود به جلسه در Adobe Connect

پیش از این نحوه ایجاد Meeting را در نرم افزار Adobe Connect Meeting توضیح داده بودیم. اگر یادتان باشد در آن جا گفته شد که : ” برای Access یا دسترسی به Meeting ها سه گزینه وجود دارد. گزینه پیش فرض Only registered users and accepted guests  may enter the room  است. به این معنا که علاوه بر کاربران ثبت نام شده ، امکان ورود مهمان نیز در صورت تایید وجود دارد.

اگر این گزینه فعال باشد ، در زمان وارد شدن مهمان هایی که لینک جلسه را در اختیار دارند ، از شما برای رد یا قبول درخواست آن ها به صورت Notification سوال پرسیده می شود.

همچنین گزینه Only registered users may enter the room برای زمانی می باشد که مایل باشید فقط کاربران عضو بتوانند وارد  جلسه شوند.

مورد Anyone who has the URL for the meeting can enter the room نیز برای زمانی است که بخواهید هر شخصی تنها با در دست داشتن آدرس Meeting توانایی شرکت در آن را داشته باشد.

Adobe Connect PassCode - 1به نظر می رسد که در بیشتر موقعیت ها تنها همین سه گزینه کافی باشد و نیاز امنیتی ما را برطرف نماید. اما گاهی پیش می آید که بنا به دلایلی نیاز به امنیت بسیار بالاتری برای یک جلسه خاص داشته باشید. در این موقعیت شما خواهید توانست برای ورود به Meeting از پسورد یا کلمه عبور مخصوص به آن استفاده کنید.

در حالت پیش فرض امکان استفاده از Passcode وجود ندارد و نیاز است که ابتدا آن را فعال نمایید.

به این منظور در نرم افزار Adobe Connect از منوی Administration  زیر منوی Users and Groups و سپس Edit Login and Password را جهت تغییر سیاست های کاربری و کلمه عبور انتخاب نمایید.

در قسمت Room Passcode دو گزینه را مشاهده می نمایید. آیتم اول Enable Meeting Hosts to enforce passcode for room access است. با فعال شدن این گزینه شما خواهید توانست برای همه Meeting ها کلمه عبوری را جهت ورود در نظر بگیرید.

همچنین گزینه Force passcode for room access باعث می شود حتی در صورتی که در Adobe Connect نام کاربری داشته اید و توسط آن لاگین کرده باشید ، باز هم برای ورود به جلسه از شما کلمه عبور درخواست نماید.

جهت امنیت بسیار بالا هر دو گزینه را فعال نمایید و بر روی Save کلیک کنید.

اکنون در زمان ایجاد Meeting خواهید دید که در قسمت Access گزینه تازه ای اضافه شده است.

با فعال شدن Room Passcode در زمان ورود به جلسه ملزم به دانستن Passcode خواهید بود.

ویدیو های مرتبط :

پاسخ کوتاه به پرسش های کاربران – مشکلات ضبط کلاس ادوبی کانکت با نرم‌افزار ایکس باکس

۳.۳ ۴ رای دادن
رای دادن به مقاله

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
4 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سید
سید
2 سال پیش

سلام؛؛خیلی متشکر از توضیحتون

پارسا
پارسا
3 سال پیش

سلام ببخشید Roompasscodeروباید چی بزنی

ناشناس
ناشناس
3 سال پیش

محسن

دکمه بازگشت به بالا