Veeam Backup

نحوه Extract کردن Backup های گرفته شده در Veeam Backup

در این مقاله می خواهیم به شما راه حلی را آموزش دهیم که در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.اکثر سازمان ها برای Backup گیری از نرم افزار Veeam Backup استفاده می کنند و حالا فرض کنید در شرایطی قرار گرفته اید که باید Backup گرفته شده را باز (Extract) کنید.
شرکت Veeam  این امکان را به شما می دهد که با نرم افزار مستقل از Veeam Backup بتوانید Backup های گرفته شده را باز (Extract) کنید.

برای اجرای نرم افزار  وارد مسیر نصب Veeam Backup شوید. و از میان فایل های موجود نرم افزار Veeam Backup Extractor را اجرا کنید.Veeam Backup Extractorپس از اجرای نرم افزار در قسمت VBK File بر روی گزینه Browse کلیک کنید و فایل بکاپ را انتخاب کنید.
در قسمت Extract folder مسیر فایلی که می خواهید Backup باز شود را مشخص کنید.
فقط در قسمت Virtual Machine ماشین های مجازی که job تعریف کرده بودید برای Backup را نمایش داده می شود و شما ماشین مجازی که می خواهید را باید انتخاب کنید.
در آخر بر روی گزینه Extract کلیک کنید.Veeam Backup Extractorپس از Extract موفقیت آمیز پیام زیر نمایش داده می شود.Veeam Backup Extractorحالا کافیه به مسیری که مشخص کردید بروید و خواهید دید تمام فایل ها به راحتی Extract شده است.
این فایل هایی که شما بعد از Extract مشاهده می کنید در واقع فایل های ماشین مجازی هستد.
برای اینکه بخواهید وارد محتویات ماشین مجازی شوید کافیه از نرم افزار VMware Workstation  ، ۷-Zip ، Passmark OSFMount ،PowerISO، استفاده کنید.

Veeam Backup Extractor

۴ ۴ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا