Veeam BackupVMWareمجازی سازی

حذف لایسنس های Veeam Backup and Replication

گاهی به دلایل متفاوت نیاز است که لایسنس های خریداری شده برای Veeam Backup and Replication را تعویض نمایید. در این مقاله روش Revoke یا حذف لایسنس های نصب شده توضیح خواهیم داد.

لایسنس های Veeam Backup and Replication

زمانی که شما یک Job بکاپ در وییم راه اندازی می کنید ، لایسنس های مربوط به هاست های مجازی ( لایسنس وییم ) بررسی می شوند. می دانیم که لایسنس Veeam Backup and Replication در دو نوع Per-Socket و Per-VM وجود دارد. این امکان وجود دارد که لایسنس های تعلق گرفته وییم را به ماشین های مجازی و هاست ها مشاهده نمایید.

جهت نمایش لایسنس های متعلق به Host ها و VM ها از منوی اصلی ( Main Menu ) گزینه License را برگزینید.

در پنجره License Information بر روی Manage کلیک کنید.

این لیست در زمانی که برای اولین بار Veeam Backup and Replication را راه اندازی می نمایید خالی است! بعد از اجرای اولین Job بکاپ ، هاست یا ماشین های مجازی به این فهرست اضافه می شد.

حذف لایسنس های Veeam Backup and Replication

شما می توانید لایسنس ها را از این بخش حذف کنید. برای مثال ممکن است بخواهید لایسنس را برای هاست دیگر یا در سرور دیگری استفاده نمایید. به این منظور بایستی ابتدا آن را از این قسمت حذف نمایید. برای این کار کافی ست که بر روی نام لایسنس و سپس دکمه Revoke کلیک کنید.

حذف لایسنس وییم

۴ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
I/O Control در نرم افزار Veeam Backup and Replication

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا