AsteriskElastixIssabelتلفن تحت شبکه

Time Conditions یا شرط های زمانی در ایزابل و الستیکس

در مقاله قبل از این سری آموزشی ، درباره Time Group و کاربرد آن در نرم افزارهای مرکز تلفنی Elastix  و Issabel صحبت کردیم. در این آموزش قصد داریم ، با آموزش بخش Time Conditions ا این مفاهیم را تکمیل نماییم.

Time Conditions در ایزابل و الستیکس

برای ایجاد Time Conditions یا شرط های زمانی کافی ست که از منوی PBX Configuration گزینه Time Conditions یا شرط های زمان را انتخاب نمایید.

شرط زمانی در ایزابل

در این بخش کافی ست که به عنوان Time Condition Name یک نام برای این شرط زمانی و در بخش Time Group  گروه های زمانی را که مطابق آموزش قبل ساخته ایم ، برگزینیم.

در بخش Destination if time matches  انتخاب خواهیم کرد که در صورتی که زمان سیستم در زمان هدایت تماس به این Time Condition برابر با Time Group بود چه اتفاقی بیافتد؟

و در بخش Destination if time does not match نیز رخداد مطلوب در صورت عدم تطابق با زمان Time Group تعیین می گردد.

شرط زمانی در ایزابل

در انتها Submit را کلیک کنید و پس از Apply شرط زمانی ساخته خواهد شد.

آیا می دانید که VoIP Gateway به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد؟ پاسخ این سوال و بسیاری از سوالات مفید دیگر در را در تلگرام بیابید. 

۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
SIP چیست؟ و قابلیت های آن کدام هستند ؟

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
2 کامنت
جدیدترین
قدیمی ترین نظرات با تعداد رای بالا
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
امین
امین
4 سال پیش

سلام خوبین چطور میتونم از موبایل به عنوان ip phone استفاده کنم سیستم ویپ ایزابل هست از چه نرم افزاری باید استفاده کنم بایت تنظیمات راهنمایی کنید ممنون

دکمه بازگشت به بالا