AsteriskIssabelتازه های تکنولوژیتکنولوژیتلفن تحت شبکه

تازه ترین نسخه ایزو نرم افزار مرکز تلفنی ایزابل از استریسک نسخه ۱۶ پشتیبانی می کند

ایزابل در تاریخ ۲ ژانویه تازه ترین تغییرات نسخه جدید ایزو خود را در وب سایت http://sourceforge.net/ که منبع اصلی دانلود آن می باشد ، به اطلاع عموم رساند. علاوه بر پشتیبانی از استریسک نسخه ۱۶ ، افزایش ویژگی های امنیتی و همچنین ارائه API کامل از مهم ترین تغییران این ISO می باشند.

تغییرات نسخه جدید ایزابل 

این نسخه با بهره مندی از ماژول RBL ویژگی های امنیتی فراتری را ارائه می نماید. بلک لیست ها در آن به صورت لحظه ای به روزرسانی می شوند. اکستنشن های WebRTC از طریق محیط گرافیکی در دسترس هستند ، همچنین بکاپ های قدیمی به صورت اتوماتیک در آن حذف می شوند. حتی این امکان وجود دارد که فایل های سنگین مانند فایل مکالمات ضبط شده را از بکاپ مستثنی کنیم.

نیکولاس گودینو ، مدیر ارشد فناوری ایزابل در این باره گفت : با توجه به جامعه بزرگ ایزابل در برزیل و همین طور حجم عظیم دانلود ایزو از ایران زبان های فارسی و پرتغالی نیز به پیام های ایزابل افزوده شده است. 

این ورژن تازه از طریق این لینک قابل دانلود به صورت مستقیم می باشد.

۵ ۲ رای دادن
رای دادن به مقاله
آموزش پیکربندی نرم افزار تلفنی X_Lite

نوید داریا

Experienced IT Specialist with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in VMware ESX, Domain Name System (DNS), DHCP, VoIP, Veeam Backup Solutions, Adobe Connect, Servers, and Data Center. Strong operations professional graduated from Amirkabir University of Applied Sciences and Technology. Now I am studying Informatics at Vienna University
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا