VMWare

نحوه کم و زیاد کردن زمان Timeout یوزر ESXI در کنسول Web

در ابتدا به کنسول وب ESXI تان لاگین کنید،‌ وارد منوی Host > Manage > System > Advanced Settings شده و پارامتر UserVars.HostClientSessionTimeout را با اسکرول کردن به سمت پایین یا از طریق سرچ باکس، پیدا کنید.

مقدار کلید UserVars.HostClientSessionTimeout به صورت پیش فرض ۹۰۰ (به ثانیه) میباشد و شما بعد از ۱۵ دقیقه logout خواهید شد.

روی Edit option کلیک کنید. مقدار New value را برابر با ۰ قرار دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.

نکته : مقدار ۰ برای نامحدود کردن زمان timeout میباشد،‌ شما میتوانید زمان مورد نظر خود را به ثانیه محاسبه کنید و در اینجا وارد کرده.
هم اکنون صفحه را reload کنید و تا زمانیکه خودتان logout نکنید از کنسول وب Esxi خارج نخواهید شد.

روش دوم :

این روش کمی ساده تر میباشد. پس از ورود به محیط وب ESXi در بالا سمت راست صفحه، روی نام سرور کلیک کرده که لیست کشویی باز شود، سپس منوی Settings > Application timeout را انتخاب کنید. در این بخش چند زمان از قبل تعیین شده وجود داره که شما میتوانید زمان دلخواه خود را برای timeout شدن کلاینت ESXI را انتخاب کرده، همچنین گزینه ی off راه هم برای غیر فعال کردن زمان timeout میتوانید استفاده کنید.

البته این قابلیت که به دلایل امنیتی پیشنهاد نمیشه. در صورتی که زمانی غیر از زمان های از قبل تعیین شده در منوی Application timeout مد نظر شما هست میتوانید از روش اول که در بالا توضیح داده شده استفاده کنید.


برای مشاهده سرفصل های آموزشی VMware به این لینک مراجعه کنید.
۵ ۱ رای دادن
رای دادن به مقاله
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 کامنت
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دکمه بازگشت به بالا